Nominalizările mele pentru Blog de Blog 2010

Vă spuneam ieri despre concursul :arrow: Blog de blog- cele mai bune blogguri din 2010 şi abia azi am realizat că e deja 31 ianuarie, iar nominalizarea DUREAZĂ PÂNĂ MÂINE, 1 februarie., organizatorii s-au gândit să fie totuşi până pe 5 februarie, ca să apuce toată lumea să voteze! O să încerc să fiu cât mai subiectivă şi să votez pentru următoarele categorii:

1. Marele premiu – Pentru că-mi place Zamfir PopwordswhisperercabralGrapefruits ( pentru că îmi place blogul meu)
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie) Gabriela ElenainchisoareaalbasoacramicaCristian Lisandru
3. Blogul cu cel mai mult umor
4. Cel mai bun cititor/comentator MyriammallicreveMarin TomaserginhoPaulmazgalicafrmshksmiley-opinion
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei: Evergreenfetita junglei 13alleoanceaandreihappyday
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
7. Cel mai informat blogger pandutzuConcediază-ţi şefulTunaru
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă nightonOmlette du FromagechocolatefollieMiss Adiaveverita,
9. Cel mai bun blog al unui ziarist TiBi
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri siblondelegandesctomatacuscufitaSummer daycopiiiiubiriiklausen1976,
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică) galeriadigitalaCătălin Fuduluinoubliable13
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică
14. Cel mai combativ blog makavelissalvatiprostii
15. Cel mai activ blogger Camelia BucuraddictedGrapefruits
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri umografgroparuPompilia
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul. carte de vanzare- biblioteca bunicii, thegossipavenueEma. Salonreteta cu povesteblogul cojocarilor,  adela sirghie- beauty newsDaniela Tone
18. Premiul de popularitate GrapefruitsbungustBlog canin – Ulise al II-leaZolty din Bogatamiscellaneous11

Baftă participanţilor şi juriului. Mulţumim Luciei Verona pentru organizare! Mulţumesc addicted pentru informaţii fresh!

51 thoughts on “Nominalizările mele pentru Blog de Blog 2010

  1. Still.. ai uitat de 17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.
    18. Premiul de popularitate

    Am tras cu ochiul la Lucia Verona.

  2. Oaaau, io? Sigur n-am fost nominalizata pe pile, asaaa, ca ne cunoastem? :))
    O fi fost porecla mea in liceu Pamfletizica [sa nu mai ziceti la nimeni :-“] da’ nici chiar asa! :)) Multumesc mult! Da’ tot cred c-am fost nominalizata pe pile :))

  3. Wow, dar ai făcut ceva nominalizări😛 Mă bucur că apreciezi părerile mele😛 În seara asta o să dau și eu atenție nominalizărilor😛

  4. M-am uitat de doua ori la articol inainte sa postez articolul asta. Iti multumesc pentru nominalizare, chiar ma simt flatata. O nominalizare la marele premiu pentru o novice ( ca sa nu spun neica nimeni) ca mine e ceva important.

  5. Grapefruits iti multumesc pentru onoranta nominalizare!
    Stiind ca ai apreciat articolele citite pe blogul meu, nu pot decat sa spun si eu ca si poetul Lucian Blaga:
    “O singura rugaciune am: Domane, sa nu ma lasi niciodata sa fiu multumit cu mine insumi!” 🙂

  6. Nu mă așteptam să mă nominalizezi, Grepf, mulțumesc frumos.🙂 Asta înseamnă că trebuie să preiau și eu leapșa ?

      • Hm, ok, o voi prelua pentru că am mai fost nominalizată undeva ( tot pe neașteptate ! ) și zic să onorez numirile.
        Mna, nu știu, am fost uimită să-mi citesc ”numele” în lista ta.😛 Mă bucur însă că îți place blogul meu🙂

  7. Zamfir: Dedic nominalizarea mea, Prietenului Ulise, care mă ajută să îmi recapăt forţele prin hălăduiri.
    Ulise: Dedic nominalizarea mea, lui Zamfir, care, pentru că îmi mai dă câte un ciolan de ros, nu mă lasă să ă fac de râs, ca politicienii.
    Echipa Ulise & Zamfir: Am mânca un grapefruit!

  8. Vitaminizant, clar!!!
    Multumesc de nominalizare, desi, sincer, nu ma prea intereseaza ” jocul ” asta pentru ca nu caut sa “castig” (in sens de premiu de orice fel) nimic scriind… m-am mirat, clar, sa ma regasesc pe-acolo, printre blogurile nominalizate de tine si mi se pare un gest chiar frumos. Multumesc.

    Stii ce mi-a placut cel mai mult? Ca tu chiar te placi pe tine si ceea ce faci aici. Asta e un atuu, desigur. Felicitari!

    • Dacă nu-mi plăcea, nu-l mai aveam. Crede-mă, mi-a trebuit ceva curaj să mă autonominalizez, dar pentru că se poate, de ce să nu-mi apreciez munca?
      Recomand tuturor să se autovoteze, dacă într-adevăr se simt demni de munca lor.

      Cu plăcere- îmi place că mereu comentezi frumos- nu doar cu prezenţa, ci şi cu implicare asupra subiectelor.

  9. Eu pe faptul ca oamenii au problemele lor si uita repede mizam.Nu stiu daca-i bine sa-si aminteasca cineva peste timp de un adolescent naiv care scria despre dragoste.N-ar fi bine nici pentru mine, poate.
    Pana atunci,exuberantă Grapefruits, multumesc frumos!🙂

  10. Buna, am vazut ca toata lumea vorbeste de nominalizari dar nu vorbesc de nominalizarile si castigatorii la sport.Ce aveti nu va plac oameni care scriu de sport sau nu prea cititi, oricum ma nominalizez singur :)) click pe numele meu, pentru detali

  11. multam pentru nominalizare
    “4. Cel mai bun cititor/comentator”
    insa am o curiozitate legata de categorie, mai exact ce te-a determinat sa-mi treci numele acolo? inteleg ca nu am fost unicul “nominalizat”, insa as vrea sa stiu de ce si eu…
    (desi te citesc zilnic, cateodata las comentarii, cateodata nu)

Împarte o felie de grapefruit :)

