Cititorul întreabă [1]

“-Grapefruits, am o intrebare: -de ce nu ne intoarcem la vechiile relatii si preferam sa incercam altceva nou decat sa innodam vechi noduri? Adica si eu am preferat sa caut altceva decat sa incerc sa ma impac cu primul baiat pe care-l iubeam, dar a fost acum mult timp, cel putin 2 ani si iti dai seama…sentimentele s-au dus, dar ma intrebam, de ce preferam altceva nou? Adevarul e ca actualul e undeva la 100 km de mine…si imi e inima disecata…si mna…tu ce spui?” –Christina

Spuneam :arrow: aici, de ce nu pot reiubi o persoană şi îmi susţin ideea în continuare. E foarte greu să ierţi, când ţi s-a greşit. E foarte greu să o iei de la zero, când defapt, relaţia e undeva la minus. Până să renunţăm la cineva (cel puţin în cazul meu) analizăm bine situaţia, o întoarcem pe o parte şi pe alta şi… ajungem la o concluzie.

Am făcut greşeala de a mă împăca cu foştii mei prieteni, în speranţa că oamenii învaţă din greşeli- dar oamenii nu pot învăţa din ceva ce nu-şi recunosc. Cât despre relaţiile la distanţă- nu sunt de acord. Nu e vorba doar de încredere şi interacţiune fizică- ci de toate momentele ce formează o relaţie: bune sau rele, de memorat sau de neiertat. Aşa cum spui şi tu- ce rost are relaţia, dacă eşti nefericită?

De ce vrem ceva nou? Nu cred că e vorba de ceva nou sau vechi, ci de CEVA ce n-am găsit în trecut şi nu avem de ales decât să căutăm în viitor. Mai cred că tânjim după trecut când prezentul nu ne aduce ceva mai bun, dar nu mi se pare o idee înţeleaptă să te gândeşti că “parcă tot fostul era mai potrivit” după 2-3 nereuşite din prezent. Când e vorba de dragoste însă, facem cele mai nechibzuite alegeri…

[Poza: Grimafust Ubaofin]

12 thoughts on “Cititorul întreabă [1]

  1. Am făcut și eu de 2 ori greșeala de a mă împăca cu o fostă prietenă. Singurul sentiment care m-a făcut să mă împac a fost că mi-era prea dor de ele și chiar investisem multe în relație. Problema e că atâta timp cât celălalt nu dă semne că s-a schimbat e chiar pierdere de vreme. Când cineva se desparte și se tot împacă cu fostul/fosta, ori e prost ori îi place. În cazul meu de fiecare dată când am încercat să acord o nouă șansă am ales să pierd timpul dar măcar am prins că nu are rost să te întorci la punctul de unde ai plecat. Nu se poate să bagi din nou mână în foc să scoți o monedă și să te aștepți că de data asta nu te arzi.

    Este absolut normal să căutam pe altcineva care să fie altfel decât a fost precedentul pentru că dacă era bun nu îl lăsam să plece. Ar fi anormal să te desparți de fostul/fosta și să cauți tot ceea ce tocmai ai părăsit. Ar însemna să ai tulburări grave de personalitate.

  2. grapefruits…:) stii nici eu nu eram de acord cu relatia la distanta…atat o compatimeam pe-o prietena de-a mea care avea relatia la distanta si se vedeau in week-enduri, iar pe urma iarasi ziceam ca e nasol de fetele de liceu care nu au prietenii in liceu ci sunt la departare, in facultati etc…dar s-a intamplat…m-a palit…a fost ceva spontan si dintr-o data…de inexplicabil…gasisem ce cautam…uitasem toate chestiile de mai sus…stii unele lucruri raman fara explicatii…ciudat. si pur si simplu…heartul meu e la…el…:)!

    • Şi eu am o fostă colegă de liceu care are iubit în altă ţară şi se văd o dată la câteva luni, dar e fericită- poate mai fericită decât altele care locuiesc cu iubitul- zi de zi.

      Eu n-aş putea. Eu am nevoie de prezenţă fizică şi de alint- de umăr de plâns şi buze de sărutat.

      Plus că… încrederea pentru mine e crucială- iar la distanţă e greu!

      • Asa sunt si eu, desi am trecut cate putin prin situatiile de mai sus.Am avut o relatie la distanta care s-a transformat pana la urma intr-un camin.Acum stam impreuna si ne bucuram de fiecare clipa petrecuta impreuna :)…

  3. Este mult mai ușor sa revii la persoana din trecutul tău, lîngă o persoana cu care ai împărtășit o parte din viata ta și sa speri sa crezi ca motivele pentru care te-ai despărțit pot fi depășite. Problema este ca în 90% din cazuri a te reîntoarce inseamna pierdere de timp si mai multa suferința.

  4. Pe mine unul relațiile la distanță mă umplu de frustrare😀 Știu că cineva e acolo care mă iubește dar pot să fiu lângă ea doar câteva ore pe săptămână, asta dacă am timp și bani să ajung la ea. Am observat însă că suntem diferiți. Unii pot rezista foarte bine la distanță, alții pur și simplu nu sunt făcuți pentru asta🙂

  5. eu am făcut mereu eforturi să nu-mi transform prietena în fostă căci ştiu..daca odată te-ai despărţit e foarte uşor să te desparti si a doua dată şi asta se va intampla mai tarziu iar timpul de pana atunci va fi pierdut….

  6. grapefruit..subscriu in totalitate la ce ai scris in post..
    @creve..relatiile la distanta rezista doar daca iti doresti asta cu adevarat,la mine nu a mers,cu toate incercarile posibile!Exact ca si grapefruit,sunt dependenta de prezenta celuilalt.

    • Dacă amândoi sunt făcuți pentru asta. Până și cei care au avut în spate 1-2 ani relație aproape când a intervenit distanța s-a termiant prost. Cazuri când soț-soție unul a plecat la muncă afară și totul s-a năruit în timp. Nici eu nu pot la distanță🙂

  7. Nu prea cred nici eu in impacarea dupa ruptura. Ca si vorba aia cu oglinda (nu o mai retin exact), poti sa o lipesti la loc, dar intotdeauna se vor vedea crapaturile….

Împarte o felie de grapefruit :)

