un gând [1]

“Biblia este dată ca să fie pâine pentru fiecare zi, nu prăjitură pentru ocazii speciale.”- Anonim

Mi-a plăcut foarte mult atât gândul, cât şi poza încât a trebuit să le împart cu voi la acest sfârşit de săptămână. Vă urez să aveţi parte de un weekend frumos alături de cei dragi.

am rămas fără fete frumoase?

Asta s-ar întreba cei care au văzut fantastica emisiune a lui Cătălin Botezatu- Burlacul. Poate fetele ar părea mai frumuşele dacă ar emana şi puţină inteligenţă, sau ele primesc bani ca să pară cât mai disperate, cât mai materialiste şi cât mai false? Sincer, îl compătimesc pe Bote că trebuie să le sărute, că trebuie să le suporte figurile de piţipoance. Cred că Bianca râde de se prăpădeşte de el, pe bune, nu s-a făcut un casting ca să participe la emisiune nişte fete mai drăguţe, mai deştepte, mai stilate, mai educate? Oare unde, Doamne iartă-mă, le-au găsit? Mi se pare o parodie tragică, nu o emisiune unde Botezatu ar putea să îşi găsească jumătatea… Ah, ce mă amuză!!!

paul ne-a furat entuziasmul

Indiferent cine ar fi câştigat, cineva tot ar fi fost nemulţumit şi  nu e vorba doar despre finala de la Campionatul Mondial. Vă ziceam înainte de meci că nu cred în prezicerile caracatiţei, probabil pentru că avem o reticienţă faţă de lucrurile paranormale, chiar dacă ele se întâmplă, păstrăm în noi convingerea că a fost doar o coincidenţă. Nu ştiu cum v-aţi uitat voi la meci, dar eu nu mai aveam nicio emoţie, nu ştiu dacă din cauza prezicerilor sau din cauză că spaniolii au jucat totuşi mai bine… Apropo de Paul, oare câţi ar da bani frumuşei pentru nişte preziceri în secret???

Mai jos sunt ataşate poze amuzante din diferite meciuri de fotbal, aşa s-ar uita şi fetele mai des la sport 😆

Continue reading