ion ion- cu dedicaţie

Un ascultator suna la un post de radio.
– Buna ziua!
– Buna ziua! Va ascultam.
– Am gasit un portofel care contine 15.000 dolari si un buletin de identitate pe numele Ion Ion.
– Si vreti sa gasim pagubasul?
– Nu, as vrea sa-i ofer o dedicatie muzicala.

thoughts for every day [39]

“Scuza motivează întotdeauna realitatea, fără să aibă intenţia de a o schimba. Pentru a începe schimbarea, e nevoie de recunoaşterea neputinţelor şi a greşelilor.” Cornel Stelian Popa
Eu cred că, dacă n-am şti sigur că o să fim iertaţi, nici măcar n-am cere iertare.

te iubesc. te iubesc? [25]

-Unde ai fost pana acum, ma intreaba Matei, cand eu nici nu apuc sa trec pragul apartamentului.
-Stii foarte bine ca am avut prezentare azi, ii raspund, in timp ce el imi intoarce spatele si pleaca in dormitor. Eu imi arunc pantofii cat colo si ma gandesc ca sunt prea obosita ca sa am o discutie despre crizele lui de gelozie.
-Prezentarea s-a terminat acum 2 ore, imi reproseaza in momentul cand intru dupa el in dormitor si incerc sa il sarut. “Nu, nu, nu pot sa am discutia asta iar, vreau doar sa ma iei in brate si sa ma saruti pana adorm”, gandesc, dar incerc sa ii inlatur urmele de suspiciune:
-Am facut cateva poze pentru catalog si dupa aia am ajutat-o pe Carmen (designerul) sa isi duca colectia la atelier, stii doar cat m-a ajutat, iar sotul ei nu a putut sa ajunga, nu putea sa lase hainele la Teatru, iti dai seama. Continue reading