impresii de la bran

Vizita la Castelul Bran a fost destul de impresionanta. Am gasit extrem de multe camerute, foarte mici, cum sunt si scarile de altfel, presupun ca pe vremea respectiva nu aveau o medie a inaltimii care sa depaseasca 1.60 m. Privelistea spre oras este oferita din toate unghiurile. Am vazut foarte multi turisti, din pacate ceea ce ii interesa, adica Dracula, era suspendat pe un panou informativ cu cateva poze si date. Probabil daca s-ar exploata mai mult ideea de Dracula, turismul ar fi mai bogat. Imi imaginam ca un castel arata altfel, mult mai grandios si luxos, dar obiectele pe care le-am vazut sunt incomparabile. Hainele, mobila, covoarele, armele, obiectele de uz casnic, toate m-au incantat. Lacul de la castel, imprejurimile verzi, stancile si muntii din jur sunt locuri care nu trebuie evitate intr-o excursie la Bran.

Pensiunea Bran BellVedere


Casuta de la poalele Castelului Bran

Continue reading

thoughts for every day [35]

M-am convins in tot acest timp ca, indiferent cat de mult succes nu ai avea, cat de bogat nu ai fi, daca nu ai cu cine sa imparti momentele respective de fericire, e in zadar. De aceea, inainte de a te ingrijora ca n-o sa fii iubit pentru ceea ce ai, gandeste-te cum sa te faci iubit pentru ceea ce esti.