gelozie

1. Adam se intoarce acasa noaptea tarziu. Eva, care il astepta fara sa doarma, il ia in primire:

– Te vezi cu alta femeie, nu-i asa?
– Nu fi proasta, tu esti singura femeie de pe Pamant, ii raspunse el.
Mai tarziu, in timp ce dormea, Adam se trezeste gadilat pe spate..
– Ce faci acolo ?
– Tu ce crezi….? Iti numar coastele!

2. – Nevasta-mea ma saruta de fiecare data cand vin acasa.
– Asta da afectiune!
– As…E investigatie!

ne plac reclamele bune: evian live young

Ai spune că toată apa e la fel, dar eu pot face diferenţa între Borsec si Dorna, de exemplu. N-am băut niciodată apă Evian, deşi am înţeles că are nişte proprietăţi mai deosebite decât restul apei îmbuteliate. La noi încă stă în picioare percepţia că dacă ai grijă de tine, ai fiţe. Cumperi sucuri naturale? Clar, ai fiţe. Cumperi nu ştiu ce caşcaval sau salam şi nu parizer? Clar, eşti fiţos! Ştiu că sticla de apă Evian este cam de 3 ori mai scumpă decât altă apă plată/minerală, dar asta n-o face pentru fiţoşi. Dacă mai vreţi reclame bune, click aici. Am să încerc, ca să pot face diferenţa!

dimineaţa pe răcoare…

E la fel de greu să alergi pe vreme însorită, ca şi pe vreme înnourată, deşi am tinde să credem că atunci când e mai rece afară, e mai bine. Atunci când e răcoare, respiri mai greu şi te doare în gât, fapt ce induce oboseala. Tricoul ud se lipeşte de tine, iar senzaţia e cu atât mai neplăcută când adie şi vântul, simţi că îngheţi. Totul se amplifică când temperatura corpului creşte, iar cea de afară rămâne constantă, e ca înainte de ploaie: înabuşeală. Nu pot să alerg fără muzică, pentru că îmi dă ritm. Cred că m-a prins o mică răceală, ieşise şi ea la alergat…