cine înşală totuşi mai mult?

Indiferent dacă ai înşelat, că vei înşela, eşti liber să votezi. Dacă ai fost fidel, toată viaţa ta, dar ştii pe cineva care să fi călcat pe alături, împărtăşeşte adevărul cu noi. Haideţi să vedem, cine înşală mai mult. Nu vreau părerea personală, ci doar cazuri reale. Dacă ai mai multe cazuri, alege sexul care are mai multe idile.

thoughts for every day [32]

Never regret anything you’ve done with a sincere affection; nothing is lost that is born of the heart.

După o despărţire, avem acel regret că am pierdut timp, că am pierdut sentimente, că am pierdut alte oportunităţi. Nu cred că este cazul să regretăm momentele frumoase doar pentru că n-au mers. Este normal să avem nişte resentimente, dar nu şi regrete. Ţine minte, oricare ţi-ar fi trecutul, încă mai ai un viitor imaculat.

despre prieteni. Ce-i aia?

Citeam la gisellemicle despre prieteni şi mă gândeam, cât de bine era în copilărie când aveam o altă noţiune despre prietenie. Erau acele persoane cu care împărtăşeam momentele vesele, ieşeam la săniuş, la cules fructe, la jocuri care mai de care, cărora le imprumutam hainele, jucăriile, fără să aştept ceva în schimb. Prietenii erau acele persoane care mă sunau zilnic, să mă întrebe ce fac, să-mi spună care e rezolvarea la matematică, să îmi ceară o completare în oracol (caiet de anchete, cum se numeau la mine).

Aveam prieteni şi în liceu. Oameni care mă sunau, indiferent de tarif, care îmi scriau scrisori, nu mail-uri, scrisori cu suflet, unde desenau inimioare în colţ şi care mă întrebau în câteva rânduri: cum e acolo, cum te descurci, ţi-ai făcut prieteni, îţi este dor, arătându-mi constant îngrijorarea lor. Continue reading

poza zilei: 7 iulie-2010

Auzisem ieri la ştiri despre prototipul unei maşini care, pe lângă funcţiile normale ale unui automobil, are capacitatea de a zbura, astfel încât proprietarul să ajungă mai repede, evitând zonele aglomerate. Super, nu? Având în vedere inundaţiile, ar trebui să ne facem căsuţă în copac şi să ne luăm un prototip de o astfel de maşină. Ah da, mai văzusem la ştiri despre un scafandru care a creat pentru câinele său un costum special, ca să poată să se scufunde împreună. Facem şi noi pentru animale câte unul, special pentru găini, văcuţe şi purceluşi. Ne adaptăm condiţiilor, aşa cum au făcut şi cei din epoca de piatră.

apa trece, grefele rămân

Mă tot întreabă lumea dacă nu m-a luat apa Dunării, dacă nu avem peştişori la geam. Sunt bine, merci, singurii peştişori suntem noi. Pot să văd Dunărea de la geam, fiind la câteva sute de metri de blocul nostru, dar noi suntem cocoţaţi pe deal, nu există pericolul să fim inundaţi.

Am observat însă creşterea debitului, a fost inundată faleza inferioară, loc unde îmi placea să ies la alergat. Din păcate, se pot vedea şi zonele inundate, sper ca oamenii să îşi revină şi să treacă cu bine peste zilele de inundaţii care urmează, atât în zona Galaţiului, cât şi în cea din zona Sucevei.