Cadoul din cutia de pantofi

Tin minte, in clasa a V-a, a venit in curtea scolii un camion plin de cutii de cadouri, de la americani. Au pomenit babele de americani si la biserica, in slujbele de Duminica. Am primit toti, cate o cutie. Am gasit in cutia mea creioane colorate, carticele, o papusa, sapun, pasta de dinti, un inel din plastic, elastic de par, ciocolata, gume de mestecat si alte lucrusoare pe care, o fetita din America, le-a pus pentru mine, o alta fetita, din Moldova.

N-am sa uit, niciodata, cutia ambalata frumos, in hartie creponata, roz cu buline albastre. N-am sa uit poza celor 3 copii blonzi, de la care venea cadoul. N-am sa uit emotia cu care am rupt frumos ambalajul, ca sa nu-l stric. E atat de frumos momentul acela, cand primesti ceva, de la cineva. E tare, cum zice Cerebel intro reclama. Ce tare ar fi, zice el, ca toti sa daruiasca si sa primeasca.

Multumesc Alinei V. pentru informatia trimisa, in legatura cu cei de la Campania Shoe Box. Am afisat si bannerul pe blog, o sa va rog si pe voi sa scrieti despre campanie, ca sa afle cat mai multe lume. De asemenea, daca cunoasteti copii care au nevoie de aceste cutii, dincolo de bucuria darului, contacti Echipa Shoe Box pentru Cluj, Brasov, Bucuresti si imprejurimile acestora.

Propun, de asemenea, ca in loc sa ne intalnim doar la un suc, sa ne organizam frumos, sa facem cate o cutie-doua si sa mergem la sediul din Bucuresti, ca sa la inmanam celor de la Shoe Box, iar ca ei, mai apoi, sa le distribuie copiilor nevoiasi. Eu plec duminica din Bucuresti, dar tare mi-as dori sa particip alaturi de voi, in campania aceasta.

O facem?

Recomandare film: Trespass

Moment de familie, eu si fratele meu, am inchis telefoanele, am incins punga de popcorn si am savurat unul dintre cele mai bune filme vazute (anul acesta). Nu stiu daca din cauza lui Nicolas Cage, Nicole Kidman sau a frumuselului de Cam Gigandet (care, dupa mine, seamana incredibil de mult cu Beckham).

Joc psihologic, incredere, psihoza, dragoste, tradare, familie unita vs. familie cu probleme, probleme aparente si probleme reale. Merita. Asa zice si frate’miu. Daca nu e bun, el e vinovatul! Sau eu, sau Cam. Pe IMDB are nota 5,3- dar eu cred ca merita un 8.

Cum preschimbi permisul de conducere moldovenesc in cel romanesc?

Dupa cum stiti, daca nu stiti-aflati acum, sunt moldoveanca de peste Prut, doar ca, na, acum depinde si de pe ce mal privesti. Mi-am luat permisul de conducere la 18 ani, ca asa a vrut mama. De condus, n-am condus, caci baietii cu masina nu m-au lasat, iar cei cu bani nu mi-au cumparat, asa cum li se intampla altora. Poate nu stiu vreau eu sa cer.

Ca sa poti schimba permisul moldovenesc in cel romanesc, e foarte simplu. Eu am rezolvat totul repejor, in 24 de ore. Am mers la Oficiul de Politie din Galati, adresa de pe buletin. Actele necesare pentru dosar sunt: Continue reading