Recomandare film: Trespass

Moment de familie, eu si fratele meu, am inchis telefoanele, am incins punga de popcorn si am savurat unul dintre cele mai bune filme vazute (anul acesta). Nu stiu daca din cauza lui Nicolas Cage, Nicole Kidman sau a frumuselului de Cam Gigandet (care, dupa mine, seamana incredibil de mult cu Beckham).

Joc psihologic, incredere, psihoza, dragoste, tradare, familie unita vs. familie cu probleme, probleme aparente si probleme reale. Merita. Asa zice si frate’miu. Daca nu e bun, el e vinovatul! Sau eu, sau Cam. Pe IMDB are nota 5,3- dar eu cred ca merita un 8.

One thought on “Recomandare film: Trespass

Împarte o felie de grapefruit :)

