Șeful meu e singur și bogat

Șeful meu e singur, de câți ani, nu știu, că nu m-a interesat niciodată, ca bărbat. Nu mă atrage, nici fizic, nici ca personalitate, nici ca om bogat, nici ca good catch. Îmi doresc, totuși, să cunoacă pe cineva, cât mai repede, că nu se mai poate cu el! Oare toți suntem așa, când suntem singuri și simțim nevoia acută de a avea pe cineva, de a iubi și a fi iubit? Pur și simplu ar accepta pe oricine ar face primul pas, chiar dacă respectiva o face cu dragă inimă sau cu mare interes. Apoi, minte de îngheață apele, tocmai ca să câștige simpatia celor din jur sau, cum spune el, să le facă geloase. Mai are impresia că toate femeile îl vor, doar că nu știu să îl abordeze, iar el, cică, e prea rușinos.

Îl mai prind bârfind cu mine, de mi se rotesc ochii ca la ruleta rusească, tocmai pentru că știu că minte, că minte într-atât de convingător, încât el chiar crede ce spune. Toate colegele mele îl plac- așa zice el. Toate îi trimit mesaje cu subînțeles, de nu mai știe săracul cum să le dezmeticească. Am vrut, zilele trecute, să-mi dau demisia, tocmai pentru aceasta atitudine a lui, dar mi-au zis fetele să-l ignor și să percep singurătatea aceasta a lui ca pe o boală. Până și eu, din spusele fetelor, îl plac. Adevărul e că, îl ador!

Pe de altă parte, cred că toți avem ceva la mansardă, când suntem singuri, în special dacă suntem singuri de o bună bucată de vreme. Nu știu dacă lipsa sexului sau a afecțiunii ne face să fim atât de insistenți, nerăbdători să fim cu cineva, încât orice asociere cu o persoană de sex opus poate fi o bună oportunitate de cuplare. Îngrozitor. Toți suntem, la un moment dat, niște orfani- a nimănui să ne iubească, neavând pe nimeni să iubim, deși credem, cu toată tăria că merităm una și avem destul de dat, din cealaltă.

Șeful meu e singur si bogat. O mai fi existând dragoste din aia, care nu se cumpără, nu se vinde?!

Cum să-ți iubești locul de muncă?

Citeam la Ana Questioare cât de inspirați au fost cei de la biroul unde muncește, decorând holul în spiritul Halloween-ului, într-un mod mai mult decât hai s-o facem și pe asta, amintindu-mi de fostul meu loc de muncă, din România, în sensul bun al cuvântului.

Mi s-a părut cel mai interesant, din punct de vedere organizațional, ca și companie. Aveam, de exemplu, echipă de baschet, fotbal, tenis- unde mergeam, în weekend, cu toții, inclusiv șeful, secretare, supervisori, cei de la resurse, etc., și jucam.

De sărbători, primeam cadouri- pe birou. De la dulciuri, căni personalizate sau alte tâmpenii drăguțe, de nu ți-ar fi trecut niciodată prin minte că o să primești, de la șef, pe care l-ai tot înjurat, că așa se face la job. ( 😆 )

Primeam, uneori, mâncare!!! Sună a pisică lihnită, dar nu era vorba de mâncare, cât de zarva și pofta care se crea, văzându-i pe toți cu ketchup pe la gură și cartofi pai pe tastatură. Iubeam biroul pentru că avea ceai, de diferite feluri, de m-a făcut dependentă.

La tine, la muncă, se face ceva în acest sens? Sunt managerii creativi, în timp ce îți cer ție entuziasm? Crezi că ai munci mai cu drag, știind că echipa de la muncă este mai mult decât o echipă de muncă? P.S. Imaginea de mai jos, face cât tot blogul!

Știi vulpea din povești?

Nu știu cum vi se întâmplă vouă, dar din câte am observat, soarta mea, când nu mai poate, primește de la Dumnezeu și bomboane, ca să se bucure- dar numai când nu mai poate și nu de puține ori i se pune răbdarea la încercare.

Mă gândeam azi, în timp ce picioarele îmi alergau de colo-colo, ca unui titirez, că există, în poveștile românești, două feluri de vulpi: cea care râvnește la struguri și cea care îl păcălește pe urs/gogoașă, etc.

Vreau să cred că eu sunt vulpea care, în timp ce mănâncă struguri dulci, ursul îi aduce și peștele- numai pe Doamne-Doamne nu-l prea pot păcăli, să trimită bucuriile mai devreme decât pot eu să rezist.

Când ies la alergat, am un deal- pe care-l urc rapid, fiind fresh la star. La întoarcere, obosită fiind, dealul se face vale. Dacă nu ești atent, însă, poți să cazi. De aceea, când primesc bomboane de la viață, mănânc cât merit, ca să nu facă soarta carii.