Cum să-ți iubești locul de muncă?

Citeam la Ana Questioare cât de inspirați au fost cei de la biroul unde muncește, decorând holul în spiritul Halloween-ului, într-un mod mai mult decât hai s-o facem și pe asta, amintindu-mi de fostul meu loc de muncă, din România, în sensul bun al cuvântului.

Mi s-a părut cel mai interesant, din punct de vedere organizațional, ca și companie. Aveam, de exemplu, echipă de baschet, fotbal, tenis- unde mergeam, în weekend, cu toții, inclusiv șeful, secretare, supervisori, cei de la resurse, etc., și jucam.

De sărbători, primeam cadouri- pe birou. De la dulciuri, căni personalizate sau alte tâmpenii drăguțe, de nu ți-ar fi trecut niciodată prin minte că o să primești, de la șef, pe care l-ai tot înjurat, că așa se face la job. (😆 )

Primeam, uneori, mâncare!!! Sună a pisică lihnită, dar nu era vorba de mâncare, cât de zarva și pofta care se crea, văzându-i pe toți cu ketchup pe la gură și cartofi pai pe tastatură. Iubeam biroul pentru că avea ceai, de diferite feluri, de m-a făcut dependentă.

La tine, la muncă, se face ceva în acest sens? Sunt managerii creativi, în timp ce îți cer ție entuziasm? Crezi că ai munci mai cu drag, știind că echipa de la muncă este mai mult decât o echipă de muncă? P.S. Imaginea de mai jos, face cât tot blogul!

5 thoughts on “Cum să-ți iubești locul de muncă?

  1. Cred ca asa ar suna jobul de vis! Momentan sunt liceana, dar cu siguranta asa as vrea sa arate colectivul unde as vrea sa lucrez❤

  2. Profesia mea e privilegiata. Reusitele elevilor mei sunt cele mai mari bucurii ale mele. Imaginatia, pofta de cunoastere, simtul umorului, dar si toate ghidusiile lor ma determina sa intru in scoala, zi de zi, cu zambetul pe buze. Ei imi dau suficiente motive pentru a rezista, pentru a merge mai departe, pentru a constientiza ca…merita efortul.

  3. Acum la noi sunt mai multe secțiuni. Una e HR-ul, de unde mereu se vine cu idei la limita dintre simpatic și tâmpit.😆 Nu zic nu, e bine că se implică, că primim surprize plăcute (de cele mai multe ori delicioase), că ne rup câteva minute de la muncă…
    În rest… departamentul în care sunt eu e relativ micuț și suntem așa ca o mică familie. Când vine unul din excursie sau merge la părinți/socri sau unde merge fiecare, mai aduce câte ceva bun (vara când sunt concediile, mai la săptămână e ceva bun, fără zile de naștere), ieșiri se organizează că unii mai sunt și prieteni de familei… mă rog, ne mai organizăm noi.
    Și sesiunile alea de team-building, când te trimit cu toată garnizoana la munte, în Deltă, etc. 3-4 zile, cum se stabilește atunci. Ce team-building iese la țânțari și o ciorbă de pește…

  4. La mine e foarte fain. Suntem ca o mare familie : mancam impreuna, cafeaua dimineata ne-o bem impreuna : cu sefu in frunte :p si de fiecare data cand unul dintre noi pleaca pe undeva in vacanta vine cu un suvenir : am deja o gramada de suveniruri dragute ( desi am doar 1 an in firma asta ). Teambuilding-urile sunt nemaipomenite, nu conteaza care e patronul si care e angajatul , suntem doar in excursie. Cred ca voi rezista mult aici pentru ca e si un mediu placut, radem , discutam despre aproape orice si ne intelegem f bine.

Împarte o felie de grapefruit :)

