Cum preschimbi permisul de conducere moldovenesc in cel romanesc?

Dupa cum stiti, daca nu stiti-aflati acum, sunt moldoveanca de peste Prut, doar ca, na, acum depinde si de pe ce mal privesti. Mi-am luat permisul de conducere la 18 ani, ca asa a vrut mama. De condus, n-am condus, caci baietii cu masina nu m-au lasat, iar cei cu bani nu mi-au cumparat, asa cum li se intampla altora. Poate nu stiu vreau eu sa cer.

Ca sa poti schimba permisul moldovenesc in cel romanesc, e foarte simplu. Eu am rezolvat totul repejor, in 24 de ore. Am mers la Oficiul de Politie din Galati, adresa de pe buletin. Actele necesare pentru dosar sunt:

1. Cererea solicitantului- formular eliberat de organele de Politie.
2. Permisul de conducere moldovenesc, in original si copie xerox. Daca permisul este in limba rusa, aveti nevoie de traducerea legalizata la notar.
3. Unul din urmatoarele acte de identitate: pasaport, certificat de nastere, buletin, cartea de rezidenta.
4. Fisa detinatorului permisului de conducere- formular eliberat de organele de Politie.
5. Fisa medicala completata de o unitate de asistenta medicala specializata si autorizata- eu am intrebat tot la Politie, iar ei mi-au recomandat o Policlinica din Galati, care elibereaza fise medicale pentru Scoala de soferi.
6. Cazier juridic, obtinut de la Inspectoratul de Politie. Dureaza pana la 10 zile, pana se verifica atat in Moldova, cat si in Romania.
7. O declaratie de la Notar pe propria raspundere precum ca permisul este autentic si nu a fost declarat anulat sau pierdut. Notarii stiu exact enuntul, conform Legii.
8. Dovada achitarii taxelor- chitantele de la CEC.
9. Certificatul de nastere- copie si original.
10. 2 Fotografii tip pasaport.

Cheltuielile incluse:

– 7 lei pentru toate formularele
– 12 lei cazierul juridic
– 68 lei contravaloarea permisului de conducere
– 64 lei fisa medicala
– 30 lei Declaratia de la Notar

Permisul romanesc se trimite, prin posta, la adresa din buletin, la 10 zile dupa depunerea dosarului. Sa aveti bafta si sa conduceti cu grija!

Poza: Registru.md

9 thoughts on “Cum preschimbi permisul de conducere moldovenesc in cel romanesc?

Împarte o felie de grapefruit :)

