Relaţia blogger-cititor

Pe lângă comentarii, mesaje şi critici, cititorul îţi poate fi de folos şi în cazul designului sau al altor probleme legate de blog. Eu, când am avut o problemă de raportat, am încercat să iau legătura cu bloggerul respectiv şi să îi spun:
  • ţi se confundă scrisul cu imaginea de fundal;
  • culoarea/ font-ul/ tema nu sunt potrivite;
  • adaugă opţiuni pentru a lăsa comentarii pe blogspot. com; nu toţi au Cont Google, nu toţi au blog, etc.
Câteodată, nu eşti preocupat de astfel de lucruri, poate nici nu sesizezi problema şi te întrebi: de ce nu am mai multe comentarii? Fiind logat în Google sau ca user de blog, nu îţi dai seama că nu se poate comenta altfel. Dacă ai o altă rezoluţie la calculator, nu vezi că fontul e prea mic sau dacă unele plugin-uri îţi acoperă alte funcţii, cum i s-a întâmplat lui nighton cu butoanele de Like şi Share. Câteodată nu poţi să realizezi că imaginea de fundal îţi acoperă scrisul. Multe-multe probleme.
Eu mi-am schimbat fontul, scriu cu o mărime mai mică. Smiley_tgv a observat şi mi-a zis că poate fi greu de citit, când e vorba de un text mai lung. Aş vrea ca lumea să îmi spună dacă îi deranjează ceva la scris, la temă, la culori, la font, la comentarii. Nu vreau să fie incomod la citit, nu vreau să orbească cineva doar pentru că mie îmi place scrisul mic; şi de mână, şi din tastatură. Mulţumesc vitaminizat!

35 thoughts on “Relaţia blogger-cititor

  1. Mi se pare mult mai ok așa cu mărimea font-ului mai mică doar că, într-adevăr, dacă ai mai mult text este posibil să fie obositor pentru ochi. În reader (cel puțin la mine) se vede ca și cum ai avea tot textul bold-uit și este cu mult mai micuț decât aici…
    Într-adevăr, relația blogger-cititor este importantă, nu doar că te ajută în cazurile descrise de tine dar se creează și o legătură frumoasă cu cei/cele care te citesc și lasă comentarii😉

      • Si asta duce la ce-am scris mai jos.

        Unora degeaba (acum zic mai la general asa, nu ma iau fix de tine creve) le spui ceva.. ca daca lor le place ASA CUM E.. ori nu te baga in seama, ori o ard mai dictatori gen asa: “Blogul meu, fac ce vreau cu el/pe el!”

        La astia care vin cu part 2, ar trebui sa fie tratati mai des cu.. adios. Simte-te singur/a bine pe BLOGUL TAU PRECIOUS.

        • Eu nu schimb tema pentru că nu găsesc o altacare să îmi permită să mă joc cu pozele și aranjatul în pagină ca la asta. Și pe mine mă deranjează fontul ăla mic de la comentarii de la mine dar nu îl pot mări…sau așa cred. O să arunc o privire mai atentă😀

  2. Si mai e si relatia: Blogger ascultator (care vede cererea) dar I don’t give a fuck in acelasi timp.

    Gen degeaba ii zici ca e ceva naspa si ar fi bine SA…… Ca ei tot ca ei vor sa fie.

    Si aici am chiar un exemplu: Roxana de mai sus.

  3. Mie imi place mai mult cand scrii cu fondul mai mare. Nu ma oboseste asa de repede si mi se pare ca se si potriveste cu tema ta de pe blog.

  4. Mie-mi place blogul tău așa cum e…:P Nu știu, pentru mine e mai important ce și cum scrii decât culoarea, fontul, etc… Și-mi place să ți-l citesc:P Dacă nu văd bine, de exemplu, nu-i bai, îi dau un zoom mai mare( 2 click-uri, 2 secunde…) și fac litera cât ecranul…:))
    Părerea mea e că, fiind blogul tău, e normal să-l faci cum îți place ție.:) Dacă-ți dau o sugestie și nu o “aplici”, n-aș avea de ce să mă supăr, în fond e mai important să-ți placă ție cum arată decât mie…;) Pentru că, dacă mi se pare interesant ce spui, clar mă voi întoarce…:P Iar dacă decid să nu mă întorc doar pentru ca blogul tău e roz ca o acadea iar mie nu-mi place rozul, trust me…nu pierzi nimic, din contră…:D
    Mie mi s-ar părea jenant să vin la tine “acasă” și să încep să te critic, de exemplu, că nu-mi place că blogul tău e prea alb și tre’ să-l citesc cu ochelarii de soare ca să nu mă doară ochii, că blogroll-ul e în dreapta și eu l-aș vrea în stânga, iar poza ta e color și ar trebui să fie alb-negru…:D Dar asta e doar părerea mea, așa sunt eu…:)
    Asta e prima oară cand am îndrăznit să-ți las un comentariu deși te citesc de mai mult timp. Și o să continui s-o fac, indiferent de aspectul blogului tău(care, repet, e foarte fain:P)

    • Eeeeeee, pentru comentarii din astea îmi cresc mie urechile :))
      Eu îmi doresc un blog drăguţ, atât prin conţinut, cât şi prin aspect. Nu mă deranjează font-ul mai mare, nu-mi displace. O să mai aştept păreri, ca să văd dacă e greoi de citit pentru unii….

      multumesc pentru gând, frumos.

  5. @Lusio: Aia cu edit nu mi se pare utilă, iar la aia cu emoticoane chiar azi mi-a venit ideea asta :)) Vedem. Chiar dacă am domeniu nu vreau să-l încarc cu o grămadă de plugin-uri care sunt oarecum inutile deoarece se va încărca mult mai greu…
    @Grapefruits: Eu apreciez lucrurile spuse pe față😉

    • Pai cum sa ti se para tie utila.. cand tu deja ai aceasta optiune fiind administratoare😆 Evident ca-i fas pt tine.

      Iar de noi evident ca te “doare-n cot”, caci tu nu vei folosi optiunea aia PE CARE NOI, ASTIA CARE TE VIZITAM (iti suntem doar comentatori acolo), am dori.. CACI noi nu suntem administratori/moderatori pe blogul tau (CI COMENTATORI, CU PUTERE LIMITATA).

      • Pt mine e cam enervant cateodata cand scriu mai grabit.. si jap am mancat o litera.. sau ceva de genul. Si uite asa eu nu mai pot face ceva.

        Ei bine, tu fiind administratoare de blog, poti sa-ti editezi orice greseala.. dar noi comentatorii……VANT!

        Chiar ti-am zis atunci pe blog: Discriminare!.. Tu sa ai, noi sa nu avem😆

        • Si Addicted are multe pluginuri.. dar eu cand intru pe blogul ei treaba tot zbarnaie si se incarca EASY:mrgreen:

          Poate ca o mai fi si de la PC/laptop😛

  6. Blogul tau mie, personal mi se pare cel mai lizibil si placut din punct de vedere vizual dintre toate pe care le-am vazut..
    Desi am laptop si ecranul nu e chiar mare, se vede perfect.
    Si ador fontul, e simplu si potrivit….asta e parerea mea sincera.🙂

  7. Tema pe care o ai mi se pare cea mai potrivita pentru blog. Si mie, tot fontul putin mai mare imi place (initial).
    Ma bucur ca tii cont de parerea cititorilor.
    Si eu am primit sugestii referitoare la o tema pe care o alesesem pentru blog si am schimbat-o:)
    Nu stiu cum fac, dar mereu revin la tema curenta pentru ca fontul mi se pare punctul forte al acesteia. Deci, sugestia mea este sa scrii cu o marime mai mare🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

