Spam-uri

Am zeci de spam-uri englezeşti, care îmi ridică blogul în slăvi, aproape că îmi creşte pulpa de fruct în mine (Hubbis e de vină pentru asociaţia grapefruits- suc cu pulpă de fructe). Verific spam-ul pentru că multe din comentariile normale intră acolo şi nu vreau ca lumea să creadă că le şterg sau nu le aprob.

Asta nu mi s-a întâmplat până acum. Avem doar unul-două spamuri, româneşti- cu trimitere politică. Spam-urile englezeşti sunt toate pentru site-uri &/%¤//% . Oare ce se întâmplă?

14 thoughts on “Spam-uri

  1. Văd că și pe mine mă atinge asta cu spamurile. Comentarii normale intră tot mai des la spam. Dubios. Cât despre spamurile pe bune la mine sunt numai din Rusia :)))

  2. Eu primesc in jur de 400 spam-uri pe zi de la site-urile straine si nu numai, insa are grija akismet-ul de ele. Din pacate-mi baga si unele comentarii normale p-acolo si nu stiu cum sa rezolv problema!😦

Împarte o felie de grapefruit :)

