mie nu mi-au plăcut filmele:

Dear John: film fără acţiune, monoton şi tipic americănesc. Poate pentru cei romanticoşi o fi fost interesant, pentru mine a fost plictisitor şi previzibil.

Amelie: deşi îmi place de Audrey Tautou, filmul acesta este îngrozitor. N-am reuşit să fiu răbdătoare ca să-l văd până la sfârşit. Încă îl am în calculator, dar cred că ocup spaţiul degeaba.

Kick Ass: mai bine te uiţi la zece desene animate cu Tom şi Jerry, decât să pierzi vremea cu Kick Ass. Ideea în sine a fost interesantă, dar mie mi s-a părut plictisitor, tras de păr şi not funny.

Shutter Island: am adormit în primele zece minute. Se pare că n-am pierdut nimic, oricum.

Pentru că gusturile nu se discută, s-ar putea ca ceea ce recomand sau nu recomand să nu fie exact cu ce vă place/ displace vouă. Apropo de asta, “fiecare om care a reuşit în viaţă a învăţat mai întâi cum să asculte, de cine să asculte şi când să asculte”, de aceea, orice idee din partea voastră e binevenită.

18 thoughts on “mie nu mi-au plăcut filmele:

  1. Amelie nici eu n-am reusit sa-l vad. Cat despre Shutter Island, am rezistat pana la capat ca sa vad daca am avut dreptate la inceputul filmului, cand am declarat emfatic ca totul e in mintea lui;))

  2. Am vazut Amelie acum ceva timp, era in top 50 pe IMDb.com. Inca n-am inteles ce cauta acolo 🙂
    Incearca sa vezi love me if you dare, e unul dintre cele mai interesante frantuzesti.

  3. Si pentru mine “Love me if you dare” (sau in limba fr “Jeux d’enfants”) e unul dintre filmele de suflet. Amelie l-am vazut, dar nu m-a impresionat nici pe departe cum a facut-o Jeux d’enfants. Oricum, filmele frantuzesti sunt cam ciudatele de felul lor, asa, by default 🙂

    • dap, initial am pus titlul: “mie nu mi-a placut” şi după aia m-am gândit să pun titlul exact, dar am omis să modific pluralul 😀 Merci pentru atenţionare.

  4. Kick-Ass intr-adevar a fost cam sec… Nicolas Cage in astfel de filme… un pic aiurea. Dar la final a fost misto, actiune ca lumea.

  5. Amelie nu l-am vazut pana la sfarsit 😐 iar Dear John nu mi-a placut nici mie de nicio culoare, desi imi plac filmele de gen, de regula.

  6. “Amelie”l-am privit de 2 ori numai de dragul actritei,o ador.
    Dar nu prea l-am inteles.

  7. Dear John … m-am culcat, yap.
    Amelie … m-am culcat , yap.
    Kick Ass … nu erau … mai bun decat alti “grei” ai genului …
    Shutter … Genial. Mai da-i o sansa .

  8. Amelie l-am vazut si chiar mi-a placut. La inceput mi se cam inchideau ochii de plictiseala, dar mai pe la sfarsit am prins firul si chiar a reusit sa ma impresioneze prin originalitate E oricum un film…straniu si nu ma mir ca displace la atat de multi. E doar un alt film francez ciudat, neinteles pana la un moment dat, dar unic si deosebit in felul lui.

  9. Si pe mine m-a dezamagit super tare Dear John… La ce subiect are filmul, puteau face un film de Oscar 😉 Pacat ca e doar un alt esec din istoria cinematografiei.

Împarte o felie de grapefruit :)