diete, kg ideale şi alte necazuri

Am slăbit mai mult în perioada cu licenţa decât în oricare lună când făceam sport. Din păcate, am scăzut şi din masa musculară, inevitabil şi din rezistenţă. Mi-am făcut un nou abonament la aerobic, iar de 3 zile am febră musculară, dar vorba aia, frumuseţea cere sacrificii. Nu pot spune că am slăbit din cauza stresului, poate numărul de kg pierdute s-a datorat şedinţelor anterioare de aerobic şi turele de alergat. Cine ştie…Oricum,  sportul n-are cum să îţi dăuneze.

Consider că fetele fac următoarele greşeli, înainte de a merge la sală:
1. Nu mănâncă– dacă nu te alimentezi normal, nu zic abuziv, n-o să ai randament la sală, o să oboseşti imediat, n-o să poţi să duci exerciţiile până la capăt. Este foarte important să consumi lichide, ca să înlocuieşti pierderile de apă din organism, eliminate prin transpiraţie.
2. Se machiază– nu ştiu cine ar putea să te considere sexy când eşti transpirată ca o frunză de păpădie într-o zi cu rouă. E o diferenţă între sexy wet girl şi stinky wet girl. Mai mult, nu e sănătos pentru ten să îl îmbibi cu produse cosmetice, care se impregnează mai uşor în piele o dată cu transpiraţia. Mai degrabă aş recomanda curăţarea tenului înainte de a merge la sala şi clătirea lui cu apă rece, pentru a stimula circulaţia sângelui şi pentru a închide porii.
3. Folosesc parfum– parfumul, în combinaţie cu transpiraţia, are un miros îngrozitor. Foloseşte doar deodorant, aplicat pe pielea curată.
4. Se cântăresc după fiecare şedinţă de aerobic. Surpriză! S-ar putea să ai mai multe kg după o lună de sală, asta pentru că grăsimile s-au transformat în masă musculară, mai grea decât grăsimea. Nu trebuie să ne lăsăm dezamăgite. Tonifierea pielii ar trebui să fie un prim pas pozitiv.
5. Renunţă după prima lună- unele persoane dau foarte uşor câteva kg jos, altele slăbesc mai greu din cauză metabolismului. Nu poţi forţa un organism, dar nici să renunţi din prima. Lasa-ţi corpul să se obişnuiască cu noile schimbări. O să apară şi rezultatele bune.
6. Nu merg constant şi mânâncă mai mult decât obicei, având ca scuză: merg la sală şi dau eu jos. Greşit. Dacă mănânci la fel de mult sau mai mult decât înainte de a face sport, o să te alegi cu un corp plin de muschi, nu un corp care să arate bine. O dată cu sala trebuie să îţi schimbi şi regimul alimentar.

8 thoughts on “diete, kg ideale şi alte necazuri

  1. Ohoo, imi suna atat de cunoscut 😆 eu faceam prima greseala…aveam impresia ca nu ardeam la sala nici macar alea cateva calorii pe care le avea o banana pe care o mancam inainte sa fac sport… Dar dupa atatea luni de sala, m-am invatat minte…
    Acum ma amuza si eu de fetele care comit prostiile de care spui tu 🙂

  2. Asta imi aminteste de obiceiurile mele nesanatoase apropo de sala,gen ciugulit dulciuri dupa ce scapam de-acolo:).Desigur,nici n-am fost la o sala serioasa pentru ca individul ala de acolo nu se ocupa de noi si noi practic faceam ce vroiam la aparate ,nu aveam un program de exercitii etc. Poate de aceea nu a mers planul meu cu sala,adica n-am slabit un gram,decat abia dupa ce-am luat taurul de coarne si-am pus piciorul in prag,apucandu-ma de exercitii acasa,fara sa mai merg la sala si sa fac practic nimic.

    P.S: Machiaj la sala?!vai de saracii pori.Cah!:|

  3. Sunt curios, cate. kg si cati cm. ai?
    Uite, eu am 85 si 188- 33 ani 🙂 E bine?
    Am vazut multe fete cunoscute p-aci, dar cu poze care te pot induce in eroare! :))
    Sunt curios, care este graficul tau estetic? Cum esti urat, cum esti frumos?

  4. chocolate follie: foametea nu e o solutie :- vin fete machiate, care pleaca cu rimelul pana la gura, din cauza ca transpir…
    CrazyMind> am avut, pana acum cateva zile, poze la about me, dar din motive personale, am renuntat sa public date cu caracter personal, inlcusiv fotografii. Nu vreau sa fac din blog un hi5 sau un facebook, vreau sa fiu citita pentru ceea ce scriu. Cu atat mai mult, nu-mi place sa vorbesc despre mine. Daca ai citi cateva din comentariile de la about me, poate ai afla cate ceva 🙂
    In ceea ce priveste sportul, am facut jogging inca din liceu, considerand ca sportul iti poate aduce doar bine. Mancare in exces, fast food sau alt stil de viata nesanatos n.am dus niciodata.

  5. @Grapefruits: foarte bine faci in ceea ce priveste pozele personale pe blog, eu am avut de suferit si numai din dezvaluirea de informatii oarecum personale catre colegi co-blogari, chiar daca le-am facut cateva confesiuni in “private”. E riscul mare.
    Sportul e o alinare si pentru suflet, sa stii. Am citit la “about”, dar nu mi-au reiesit informatii de genul…
    Cat despre facebook si hi5 (dar mai ales facebook) au niste tare- nu-ti mai poti niciodata contul cu adevarat.
    Asa ca nu-mi fac. Am avut o tentativa, dar am pasit indarat cat ai clipi: better not.

  6. Ce nu stie multa lume este ca pentru a scapa de apa, trebuie sa bei apa. Multa, chiar. Suna ciudat, nu?
    Nu mai este atat de ciudat, atunci cand specifici ca prin lipsirea corpului de apa, in stare pura (minerala sau obisnuita- care e de preferat filtrata) … apare o reactie de “aparare”. Incepe sa stocheze.
    Ciorbele, sucurile si ceaiurile contin apa, dar NU SUNT apa. Deci nu se pun la socoteala.
    Pe de alta parte, masa de seara. Cine isi doreste sa slabeasca… trebuie sa renunte la ea. Doar doua amanunte… si deja lucrurile se schimba.

  7. dragaM.C. punctul 4 contine o afirmatie neadevarata.daca intr-o luna o persoana consuma 5kg de untura , masa musculara obtinuta nu va cantari mai mult de 5kg.presupunand ca persoana ar fi un sistem izolat s-ar aplica legea conservarii masei a lui Lavoisiere:”nimic nu se pierde, nimic nu se castiga,totul se transforma”.enunt neacademic. tu esti dezamagita;eu sunt revoltat pt ce ti s-a intamplat.inscrie-te la doctorat.macar asta se plateste.

Împarte o felie de grapefruit :)