Vă invit la o “Carte Poştală”

Vă spuneam despre faptul că nu vreau să am o bibliotecă personală pentru că nu mai cred în lucruri strânse, ca să îţi bucure privirea, ci în lucruri împărtăşite, ca să îţi bucure sufletul. Am creat, în acest sens, pagina Carte Poştală. Vreau să facem schimb de cărţi, prin poştă. Condiţia e ca cărţile să nu rămână la noi, ci să facem liste, astfel încât acestea să circule între noi.

Eu am deja câteva cărţi în engleză, cărţi pe care aş vrea să le citiţi şi voi, pentru că merită. Mi-aş dori, la rândul meu, cărţi în limba română, pe care nu am cum să le achiziţionez aici. Dacă îţi doreşti mai mult decât o corespondenţă, dă Like paginii Carte Poştală. Haideţi să facem o bibliotecă ambulantă!

Vreau să stângem mai întâi câţiva cititori, ca mai apoi să putem face listele de schimb, unde şi cum să ajungă cărţile. Toate informaţiile vor fi actualizate pe pagina mea oficială Facebook, cât şi pe cea de pe o Carte Poştală.

5 thoughts on “Vă invit la o “Carte Poştală”

  1. Hey🙂 Azi, chiar m-am trezit bine dispus, am adormit putin in timpul meciului Arsenal-Liverpool, dar acum mi-a revenit energia. Superba ideea ta. I’m in😀

  2. Interesanta ideea ta desi mi se pare destul de greu de pus in practica… gandeste-te la timpii necesari, la pregatirea coletelor, la costuri…
    Bafta multa! Mie mi se pare mai simplu sa daruiesc o carte. Spune ce anume ti-ai dori sa ai si vad ce pot sa fac.

Împarte o felie de grapefruit :)

