14 zile de iubire [6]

– Stai, îi şoptesc, în timp ce el îmi sărută umerii goi. Nu pot să fac asta, tu pleci…
– Nu facem nimic. Vreau doar să te cunosc. Vreau doar să îţi sărut fiecare bucăţică de tine. Vreau să simt cum miroşi, vreau să ştiu ce gust are pielea ta.
Rămân doar în lenjerie, întinsă în patul lui. El mă admiră.
– Mereu îţi asortezi lenjeria? Eşti prima fată pe care o văd cu lenjerie asortată. Îmi place.

Nu mi-a mai sărutat nimeni, până acum, genunchii, partea inferioară a gambei, partea de jos a spatelui. Ştiam că n-o să facem sex, dar plăcerea aceasta, de a te lăsa în braţele unui bărbat, care te admiră, jenat de noul trupului tău, e o plăcere mult mai intensă. Desigur că-mi doream trupul acela, atât de fin lucrat la sală, dar care se contracta la fiecare atingere a mea. Muşchii lui, chinuiţi la ore de antrenament, tremurau acum sub fiecare sărut de-al meu.

– Eşti frumoasă şi ai pielea atât de moale, fină. Eşti iubita mea. A mea.

Are ochii mari, căprui, sclipitori. Păr brunet, buze cărnoase şi piele de latin. E frumos. E al meu.

Mergem în parc? întreabă el, sărutându-mă după fiecare cuvânt. Mă întorc cu faţa spre el, moment în care, cad din pat. Vrei să te iubesc şi pe podea? Râdem amândoi cu poftă, în timp ce el coboară lângă mine. Data viitoare mergem la tine, ai patul mai mare.

Am stat, apoi, întinşi în iarba verde, ţinându-ne de mână. Fără să ne spunem nimic, zâmbind doar cu gândul la cele întâmplate, jenaţi cumva, de parcă lumea din jur ar fi ştiu că noi ne-am iubit, fără grabă, deşi nu avem timp. Am cutreierat librării, citind în toate limbile, atrăgând privirile celor din jur. Trebuie să fi fost tare fericiţi, de făceam lumea să zâmbească.

Nu mi-aş fi dorit să-l las să plece, dar aveam nevoie de clipele acelea, când îţi vine să sari în sus de bucurie, când seara, înainte de culcare, nu poţi să adormi, pentru că îţi saltă inima din piept, de atâta extaz. Miros a el şi mă dor buzele de atâta sărut. Îmi tremură trupul de emoţii şi nu mai ştiu câte zile avem la dispoziţie- dar oricâte n-ar fi, oricum sunt puţine.

4 thoughts on “14 zile de iubire [6]

  1. Scrii superb, GrapeFruits! Mi-era dor sa citesc ceva (atat de) frumos. Si mi-era dor sa TE citesc, drept sa-ti spun, caci n-am mai trecut de mult pe-aici… Te pup!

Împarte o felie de grapefruit :)

