blogo awards

O sa multumesc vitaminizat pentru toate premiile pe care le-am adunat in ultimul timp. Ma simt mai bogata, iar faptul ca v-ati gandit la mine, mi-a crescut inima. Promit sa scriu mai bine, sa simt ca intr-adevar merit aceste premii. Multumesc AlineiNice girl, Chocolate FollieLoryloo, Fetitzei Jungliei si fetei din Wonderland pentru cele 6 Sunshine award. Wow-wow!!! le consider premiu 3 in 1: floricica, cer senin si rasarit. 

Multumesc Yuri pentru premiul Superior Scribbler. Sa nu crezi ca am uitat. Din pacate stiu ca l-am mai primit pe cateva bloguri, dar nu mai stiu unde exact , de aceea data viitoare o sa ma conformez la timp si imi cer scuze celor de care am uitat, iar daca nu cer prea mult, ati putea sa imi reamintiti, ca sa va trec numele aici 😀

Multumesc Andreidiana pentru premiul Beautiful Blogger. Am fost placut surprinsa sa ma gasesc printre nominalizatii ei, ca o grefa printre lamai, exact asa m-am simtit. Prima oara am crezut ca e pentru mine, dar dupa aia mi-am dat seama ca e pentru bloggerita din mine.

Premiile o sa mearga la Malina, Aimee, DELIA, Andreea C. si Marius, mamicilor Daniela Tone, meandmydaughter si familiei cojocarilor. Neaparat la Fetita Jungliei13, cOokie, Gabriela ElenaLinnMissia, NighOn, Fluturasha, si la fetita Retetei cu poveste. La Suzy, Rodicella, old0stuffKirstday si Copila mea,mai merge desigur si la unperfectme, Alex’andra, Pandutza si DianaEmma. Premiul Beautiful Blogger il dau special Roxane. Fetelor, le meritati pe toate 3, prin simplu fapt ca sunteti bloggerite, mame, femei, iubite, fetitze, oameni minunati. Va pup cu vitamine, sa aveti lucruri minunate de scris si clipe fericite de bloggerit.

27 thoughts on “blogo awards

  1. Sa zicem ca nu vad fraza inceputa cu “fetelor, le meritati pe toate 3”. Multumim pentru “premii”! Asteptam ceva si mai impresionant… premiul Pulitzer. Pentru toate exista un inceput…

  2. Imi cautam numele si nu stiam unde sunt. Ma cheama Delia, nu Diana.:)) Eh, oricum nu esti prima persoana care imi spune Diana.:))
    Merci pentru premii. Le-am primit deja pe toate 3. :* >:D<

  3. Felicitari si multumesc,din fericire si floricica (asa l-am denumit eu pe cel cu shunshine awards) ti-am daruit-o acum cateva zile si daca imi amintesc bine,la celelate n-am facut nominalizari ca nu era obligatoriu si am premiat toata lumea din bloggroll.
    Iti multumesc inca o data 🙂

  4. Trei, Doamne si toate trei! 🙂 Multumesc mult, grapefruits draga pentru aprecieri! M-ai luat prin surprindere 😀 Pupici si numai bine pe toate planurile :*

  5. […] premii. Si toate vin asa, gramada, de la una bucata persoana – draga de grapefruits, plina de vitamina C, care m-a blagoslovit nu cu unul, ci cu 3 dintr-o lovitura O fi zis ca daca […]

  6. Neata! Cu o intarziere de cateva zile, am venit sa-ti multumesc pentru premiu.
    Nu esti doar tu cea de la care am lipsit in perioada asta, am lipsit de peste tot. 🙂

    Am totusi o intrebare, cum adica premiul este pentru “fetita mea”? 😛 Te refereai la retzetar sau…?

Împarte o felie de grapefruit :)

