♥ Ce are Grapefruits în geantă?

M-a întrebat Veverita ce am în geantă şi trebuie să recunosc că mi-a plăcut leapşa aceasta pentru că vreau, la rândul meu, să văd ce au şi alte fete în gentuţă. Mulţumesc Veveriţo pentru curiozitate. În imagine o să vedeţi şi o bancnotă de 10 lei moldoveneşti, presupun că ar fi singurul lucru necunoscut de acolo. Dacă aveţi şi alte curiozităţi, întrebaţi-mă.

Leapşa merge mai departe la: Alle, MalinaDianaEmma,  addictedBlog MovBadpisikirstday,  chocolatfollie, cOokieEvergreen, fetita junglei 13, inchisoareaalba, Iulia: Hazlii, lagrimme, Miss Catalina, Nice, Roxana, Miss Adia, nighton, My coffe break, miss sunshine, miscellaneous11Olga Railean, ordinary-stuff, Hubba Bubba, mazgalica, what-about-wonderland, imperfectgirl18, Ema, Silviana Cosma, Vis vândut la gramaj, MyriamZuZu şi zozzo-leata.

52 thoughts on “♥ Ce are Grapefruits în geantă?

    • Nu, alea le tin in frigider 😆

      Nu sunt genul de fructe pe care sa le porti in geanta pe post de gustarica. Te murdareşti cand le cureţi şi e cam mizerabil să le mănânci oriunde 😀

  1. Grape, va trebui să verifici acum toate linkurile să vezi când postează :)) Acum referitor la things 🙂 în mare sunt chestii utile. Nu știu sticluța aia cu capac bleu…e lac de unghii? Dacă da, ăla e cam inutil în viziunea mea :))

  2. Fructuletule, nici nu ai multe in geanta! :)) La mine depinde si de marimea gentii, in cea casual intra destul de putine. 😀
    Btw, am preluat lepsuta.

    • Cartela e pentru sala de fitness, e cartela de acces de acolo. Am terminat facultatea, dar cred ca mai am undeva cartela de accesa de la camin 😆

      cat spirit de observatie

  3. Incredibil! La voi au rezistat cartelele de la interfon? La noi se poate intra in scara doar cheia. Interfonul il folosim doar pentru a ne anunta venirea pentru ca nici cel din casa nu-l putem utiliza pentru a deschide oamenilor de afara. 🙂

    • Cum spuneam mai sus, cartela e cartela de acces de la sala de fitness la care merg, dar anul trecut aveam cartela si pentru camin, dar in bloc, avem cartele de interfon 😀

  4. Mersi de leapsa!!!Eu nu port geanta in mod normal ci rucsac…deci…ce poza pun? ce imi pun in geanta cand port geanta sau ce am prin ruscac??:-?

  5. […] Grapefruits e curioasă ce monştrii se ascund în geanta mea. Ca să fiu sinceră, niciodată nu îmi scot lucruri din geantă, doar bag şi bag până nu mai încap, iar când se întâmplă asta îmi schimb geanta şi-mi iau din cea de dinainte doar strictul necesar. Aşa că poza de mai jos e făcută în urma unei asemenea proceduri. […]

Împarte o felie de grapefruit :)