With you, guys, I am not afraid to start from zero

Nu vreau să fac postul acesta prea lung, pentru că mă apucă melancolia. Blogul ăsta mi-a fost alături prin toate străinătăţurile, la bine şi la rău, la bucurie sau necaz- iar prin blog nu mă refer la pagina asta, nu mă refer la articolele mele, nu mă refer la Like-uri şi click-uri, poziţii sau alte minuni- ci la voi- voi cei care aţi făcut blogul să crească, voi care l-aţi făcut viu, prin comentarii şi aprecieri; voi cei care aţi intrat aici, apoi în sufleţel la mine.

Cu 1.464.978 de pofticioşi, din 2008, până acum- am vitaminizat locuşorul acesta împreună. E timpul să spun STOP şi să mă provoc în a începe de la zero, pe domeniul propriu. Acum, că l-am găsit disponibil, am zis că e un semn şi că trebuie să mă mut pe .ro- merită sau nu, blogul acesta, o casă a lui şi numai a lui? Eu ştiu că merită. Prin .ro nu devin nici mai bună, nici mai rea, nici mai profesionistă, nici mai bogată- o să vitaminizez la fel.

Bye grapefruits.wordpress.com

Welcome, grapefruits.ro!

P. S. urmează ca, în timp, să şterg postările de aici, le găsiţi, oricum, pe noul blog. Încă se mai lucrează la teme, coduri, link-uri, dar îmi era dor să scriu, plus la asta, n-am mai rezistat să ţin surpriza doar pentru mine. Vă invit, deci, la casă nouă. Miroase a grapefruit proaspăt, am ascuns gunoiul după uşă, dar uşa e deschisă în larg, pentru voi. Cu voi alături, nu mi-e frică de noi începuturi!


Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.

-Will Rogers

6 thoughts on “With you, guys, I am not afraid to start from zero

  1. Vai, ce bine arată noul site!!! Sniff, sniff, miroase şi foarte frumos! Mai că mi s-a făcut şi mie poftă de un .ro🙂 Hai să ne regăsim cu bine şi la noua ta casă :*

  2. O rugaminte am, nu mai tine in blogroll toate link-urile expirate sau ne-updatate. Cand caut bloguri noi de citit si vad ca nu am ce citi…😉

  3. Ptiu, ce m-ai speriat! Credeam că renunţi definitiv la blog, deşi văzusem că te interesează un domeniu propriu.
    Mă bucur că treci pe domeniul tău şi sunt sigură că vei scrie la fel de bine. Văd gestul ca pe o dovadă de maturitate, de evoluţie….E ca atunci când pleci din chirie în apartamentul cumpărat de tine.
    Să-l stăpâneşti sănătoasă şi spor la scris :)!

  4. abia am ajuns si eu pe aici, printr-o cautare pe google dupa trifoi cu 3 petale😉
    pana acum sunt foarte impresionata, pt ca din ce citesc, imi pare ca acest blog ma ajuta sa ma completez :))
    spor si mult succes in continuare! am citit si povestea de la about, intr-adevar impresionanta!🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

