22 thoughts on “licenţă- a.m.r 2 zile

  1. 1. Multa bafta cu licenta!
    Iti spun un secret: Desi am fost foarte sigura ca am facut treaba buna cu a mea lucrare de licenta (Limbajul trupului si identitatea vizuala feminina in afaceri) nu am putut sa nu fiu stresata si sa nu tremure si chilotii pe mine pana in ziua sustinerii. Si rau am facut pentru ca m-am stresat degeaba. Pe nimeni nu intereseaza cu adevarat ce ai scris acolo, cat ai muncit, cate zile ai tot pierdut documentandu-te, punand totul cap la cap, cautand cea mai potrivita si curata exprimare. Nu stiu cum e la facultatea pe care o urmezi tu, dar la noi a contat doar prezentarea si raspunsurile date intrebarilor din partea comisiei de profesori.

    2. Mandria e dovada de autosuficienta, modestia e expresia intelepciunii si a dorintei de autodepasire pentru ca te impinge mereu sa vrei sa inveti mai mult, sa descoperi mai mult.

    Succes inca o data!

    • buna! am si eu aceeasi tema de licenta ca si tine! m-ai putea ajuta sa imi dai un cuprins si o bibliografie? proful spune ca este cea mai usoara tema pe care a intalnit-o dar eu, sincer imi prind urechile..nu gasesc nimic legat de ea!
      Multumesc anticipat!

    • buna! am si eu aceeasi lucrare de licenta ca si tine..ai putea sa ma ajuti recomandandu-mi cateva carti, sau o bibliografie…? nu reusesc sa gasesc prea multe lucruri…multumesc

        • Te rog din suflet sa imi trimiti si mie un cuprins al licentei tale si o bibliografie. Eu am ” Limbajul trupului si identitatea vizuala in afaceri” cred ca mi-ar fi mult mai ursor macar daca as sti de unde sa incep. Multumesc anticipat.

  2. @ Ea sopteste: eu de’abia acum termin liceul, dar imi place mult cum suna tema ta de licentza :d ce facultate termini?

    @ Grapefruits: dupa calculele mele, exact azi trebuie sa prezinti lucrarea…respira adanca si da’i bataie! asteptam sa ne spui cum a fost! :*:*:*:*

  3. @ Chocolate Follie: Nu doar ca suna bine tema dar e si foarte larga si iti permite sa abordezi o groaza de aspecte. Pe scurt ai ce scrie in ea si nu e nevoie sa stai cu nasul numai prin carti. de fapt eu am facut partea de literature review pe baza articolelor si decupajelor din ziare.

    Am terminat anul trecut Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, specializarea marketing. Iar in prezent fac un master in Analiza si strategii de marketing ,extrem de interesant.

    @ Grapefruits: Sa ne spui cat 10 ai luat. 🙂

  4. Buna am si eu tema Identitatea vizuala feminina si limbajul trupului in afaceri va rog frumos pentru cei care au facut aceasta tema sa-mi dea si mie o bibliografie sa stiu si eu de unde sa incep 🙂 va rog frumos

Împarte o felie de grapefruit :)