şniţele de soia

Pentru că nu mănânc carne în mod obişnuit, doar ficat de pui şi peşte, azi am făcut şniţele de soia. Dintr-o pungă de 100 gr de soia, care costă între 1,5 ron şi 2,5 ron, mi-au ieşit foarte multe, ceea ce nu cred ce se întâmpla dacă aveam 100 gr de carne. Se prepară foarte uşor: se pun la fiert pentru 8-10 minute, se scurg de apă, se bat puţin dacă sunt bucăţi prea mari, se dau prin ou bătut cu puţin pesmet şi condimente şi să prajesc. Sunt foarte hrănitoare şi au un gust foarte bun. Eu zic că merită să încercaţi!

Din punct de vedere nutritiv, soia este un aliment care cu greu poate fi intrecut deoarece contine la fel de multe proteine ca si carnea, de aceeasi calitate. Contine, de asemenea, fier si complexul de vitamine B si este o sursa bogata de fibre (scad nivelul colesterolului).

18 thoughts on “şniţele de soia

  1. Mananc soia,cand tin post.Ma si satur si sunt si minunate.
    Am intotdeauna in casa cate ceva din soia,snitele sau cubulete si inventez tot felul de bucate.Le-am descoperit acum cativa ani si nu renunt la ele.

  2. Defkid, mi se pare ca am specificat destul de bine la inceput: nu mananc carne in mod obisnuit. Daca vreau pulpa de pui, imi fac pulpa de pui. Eu vorbeam despre faptul ca abia am descoperit soia şi sunt încântată de ea.

    Nu sunt nici vegetariana, dar m-am obisnuit sa nu mananc carne. Pentru a suplini cumva proteinele, m-am gandit sa incerc soia.

  3. Desi nu sunt vegetariana (si nici nu intentionez sa devin) prefer produsele din soia celor din carne. Chiar zilele trecute mi-am luat niste snitele, dar gata preparate, la caserola. Imi mai place de asemenea si branza tofu. Si pateul din soia. 🙂 Dar cred ca solutia oferita de tine e mai ieftina, mai avantajoasa.

  4. ptiuuu fake-uri.. f nesanatoase. Incearca si chiftelele de soia si.. orice iti poti imagina tu de soia… va avea acelas gust 😛 Si cand vrei sa renunti la carne pune gura pe legume. Inceark snitel din ciuperci sau din dovlecei 😉

  5. Eu eram convinsa ca nu o sa imi placa soia vreodata… Totusi am gatit postul trecut, asa, intr-o doara, cubulete de soia cu legume… Spre uimirea mea, le-a placut tuturor si au mai cerut si in alte dati 🙂 Cred ca am sa incerc si snitele.

Împarte o felie de grapefruit :)