şniţele de soia

Pentru că nu mănânc carne în mod obişnuit, doar ficat de pui şi peşte, azi am făcut şniţele de soia. Dintr-o pungă de 100 gr de soia, care costă între 1,5 ron şi 2,5 ron, mi-au ieşit foarte multe, ceea ce nu cred ce se întâmpla dacă aveam 100 gr de carne. Se prepară foarte uşor: se pun la fiert pentru 8-10 minute, se scurg de apă, se bat puţin dacă sunt bucăţi prea mari, se dau prin ou bătut cu puţin pesmet şi condimente şi să prajesc. Sunt foarte hrănitoare şi au un gust foarte bun. Eu zic că merită să încercaţi!

Din punct de vedere nutritiv, soia este un aliment care cu greu poate fi intrecut deoarece contine la fel de multe proteine ca si carnea, de aceeasi calitate. Contine, de asemenea, fier si complexul de vitamine B si este o sursa bogata de fibre (scad nivelul colesterolului).

Eu încă mai cred că am fost făcuţi din dragoste…

-Vai, Făt-Frumos, nu vreau cal, ci cai putere!
-Vai, Ileano-Consânzeano, mă uit în lentilele tale albastre şi îţi mângăi extensiile blonde. Mă mir că mai simţi ceva!

Având în vedere că e din ce în ce mai greu să ai o relaţie serioasă pe care să reuşeşti să o şi menţii, cred că în viitor o să se dea, pe lângă certificatul de căsătorie şi o diplomă pentru performanţa de a reuşi până la acel stadiu de a spune “Da”. Experimentăm tot ce se poate, dar nu învăţăm nimic din asta. Nu mai credem în căsătorii, nu pentru că ni se pare inutil certificatul sau jurământul, ci pentru că nu avem încredere în noi că ne putem lua acest angajament de a fi fericiţi şi de a-l face fericit pe celălalt, că doar asta presupune viaţa de cuplu, pentru o viaţă, nu?

Ca nişte dezaxati după sex, ca nişte păpuşele după băieţi cu maşină şi casă, cu aspiraţii de “vrieu la metio” ( vezi filmul românesc “Poker”), o să ajungem să ne căsătorim cu proprietari de X6 şi deţinătoare de silicon mărimea XXL. Altfel nu se poate. O să naştem copii cu Continue reading

i love my samsung korby’s wallpaper

Cei care au Samsung Korby ştiu deja cât e de plăcut să ai un wallpaper 3 în 1, printre celelalte aplicaţii. NightON, mi-a făcut o surpriză  în dimineaţa aceasta, personalizându-mi  un astfel de wallpaper cu grapefruit! Imi place pentru ca e colorat şi vitaminizat, dar cel mai mult îmi place pentru că a fost făcut cu drag. My Korby says thanks, it feels fresh now!

propun grevă generală şi stare de asediu!

Facem şi noi o grevă împotriva căldurii?!! Căci şi aşa suntem buni la organizat revolte inutile. Ieşim toţi în stradă, înarmaţi cu pistoale cu apă, cu steguleţe albe ( ca să ne ferim de insolaţie) şi mărşăluim pe străzi, preferabil seară, căci ziua, opoziţia reprezentată de soare, pune piedici prin raze ultraviolete. Bătrânii şi copiii să stea acasă, regulă păstrată încă din timpul războiului, nu vin cu inovaţii. Luăm câte 2-3 sticle cu apă şi aruncăm spre cer, nemulţumiţi de creşterile exagerat de mari ale temperaturii, 40 de grade la umbră? Hoţie la drumul mare pe timp de criză! Cerem un pic de ploiţă şi două-trei adieri de vânt, credeţi că e prea mult? Sper să nu fiu acuzată de instigare la violenţă, nu m-aş supăra totuşi să fiu băgată puţin  la ” răcoare”!!! Prefer “inchisoarea” de mai jos, dar dacă nu mai sunt locuri, stau şi în faţa ventilatorului, nu fac fiţe!