lucrurile din vitrină

-Îl/ o iubesc, dar el/ea nici nu mă bagă în seamă. Sunt sigură că sunt unii care zic asta şi despre tine, şi despre mine, si despre prietena ta, şi despre prietenul tău. Uneori, când vrem să obţinem ceva uşor, ne alegem cu ceva ieftin. Cel mai trist e că, sunt lucruri la care o să priveşti mereu din faţa vitrinei şi nu pentru că n-ai avea bani, ci pentru că nu ţi se potrivesc. Dacă am înţelege asta, mulţi din noi n-am arăta caraghios.

Când eşti într-un loc greşit, adevăratul tău loc este gol.


cuvântul care ne guvernează ziua este .

Dacă te abonezi la o revistă online, iar după un timp, nu mai vrei să primeşti zecile de mail-uri şi bifezi casuţa aia, faci adică un efort prin care ceri să nu îţi mai trimită informaţiile “preţioase”, ei se conformează: adică nu mai ajung în Inbox, ci în Spam. Cumva, ce mi-e mie să le şterg ori de colo, ori de colea, nu? Mă rog, azi, horoscopul celor de la Kudika arată ciudat tare. La toate zodiile, cuvântul care ne guvernează ziua este “.” (punct) Plus la asta, lipseşte o bucată din informaţie. Eu cred că ăştia de la Kudika au prezis sfârşitul lumii, dar nu ştiu cum să ne spună, se ruşinează. Oare ăştia de la Guvern citesc horoscopul, astfel mi-aş explica expresia >cuvântul care ne guvernează ziua este “.”<
Punct. (partea asta o ştiu de la Kudika .)