lucrurile din vitrină

-Îl/ o iubesc, dar el/ea nici nu mă bagă în seamă. Sunt sigură că sunt unii care zic asta şi despre tine, şi despre mine, si despre prietena ta, şi despre prietenul tău. Uneori, când vrem să obţinem ceva uşor, ne alegem cu ceva ieftin. Cel mai trist e că, sunt lucruri la care o să priveşti mereu din faţa vitrinei şi nu pentru că n-ai avea bani, ci pentru că nu ţi se potrivesc. Dacă am înţelege asta, mulţi din noi n-am arăta caraghios.

Când eşti într-un loc greşit, adevăratul tău loc este gol.


9 thoughts on “lucrurile din vitrină

  1. sau.. multi imita ceea ce vad pe sticla si nu inteleg ca artistul/artista poarta anumite tinute/accesorii pe scena si atat.. nu si in viata de zi cu zi 🙂
    Unele lucruri nu se vor schimba niciodata…

  2. iti citesc blogul de cateva luni si de multe ori m-ai facut sa zambesc. am ajuns aici in cautare de lectii de rusa (ca multi altii, cred). si pot sa zic ca am invatat cate ceva de pe siteul tau. asta cred ca e primul meu comment aici: deci felicitari! cat despre postul asta simpatic – oamenii caraghiosi sunt haiosi de cele mai multe ori 😀 😛

  3. Asta face parte din categoria lucrurilor de notat despre care vorbea si Choco in postul ei… 🙂
    Mai greu e cu cei care isi gasesc tarziu indrazneala sa isi caute adevaratul loc.

  4. ”Când eşti într-un loc greşit, adevăratul tău loc este gol.” cum le gasesti 😀 ?

    Eu sunt pe principiul ca nimeni nu e de neinlocuit.Poate doar cei din familie nu,in rest…mereu va fi si optiunea next.

  5. “Când eşti într-un loc greşit, adevăratul tău loc este gol.”
    Cred ca mereu simtim daca suntem intr-un loc caruia nu-i apartinem, pentru ca totul in jur ne da de inteles ca am ales gresit, iar pana la urma gasim curajul de a pleca si a incerca sa-l gasim pe cel adevarat.

Împarte o felie de grapefruit :)