Te iubesc. Te iubesc? [38]

– Ne-am certat, iar.
– De asta m-ai sunat? ma intreaba Catalin, in timp ce ma strange cu putere la pieptul lui. Cat urasc sa te vad asa, ca suferi pentru cineva care nu te respecta, in primul rand.
– I-am zis ca nu mai vreau sa fim impreuna.
– Si el ce a zis?
– N-a zis nimic inca. Ma chinuie, asa cum a facut in tot acest timp.
– Uite ce cred eu, sa te linistesti, oricum o sa va impacati, asa cum s-a intamplat de atatea ori pana acum.
– Nu-nu, de data asta e pe bune.
Ma mangaie pe par, il tin de mijloc, e atat de cald, ii simt sufletul aburind. Mi-e drag de el, dar nu-l iubesc. Daca l-as fi iubit, as fi fost atat de fericita. Dar dragostea nu vine cand vrei si, din pacate, nici nu pleaca cand o gonesti.
La un moment dat, Catalin imi cuprinde fata, ma saruta cu privirea, il vad ca sufera. Isi potoleste dragostea, lipindu-si buzele de fruntea mea. Tremura.
– Daca l-ai insela, l-ai mai putea iubi? L-ai mai putea privi in ochi?
– Unde vrei sa ajungi Catalin?
– N-ai sa scapi de el decat atunci cand n-o sa mai existe sanse de impacare din partea lui, iar inselatul e ceva ce n-o sa-ti ierte niciodata. Altfel, o sa fie mereu asa. O sa vrei sa pleci si o sa te intorci de fiecare data…

11 thoughts on “Te iubesc. Te iubesc? [38]

  1. Stii, ma gandeam ca am si eu un fel de Catalin in viata mea. De fapt, doi… in fine. Eu nu as putea fi niciodata asa… oricat as iubi un om, nu as putea sa fiu best friend si sa sufar.

    Nu stiu cum reusesc ei. Cam atat 🙂

Împarte o felie de grapefruit :)