Cât de influent e un blogger “influent”?

Are Gabriela un articol pe care eu, ca “bloggerită influentă”, l-am simţit ca pe o mustrare de conştiinţă. Recunosc, n-am scris niciodată articole despre oamenii care aveau nevoie de ajutor, în sensul că n-am făcut campanii de ajutorare şi informare pentru sau despre copiii bolnavi şi care, datorită unor oameni extraordinari, printre care şi bloggeri, au primit o şansă la viaţă. Pentru asta mi-e ruşine.

Deşi postul ei se referă la bloggerii cu trafic, eu cred că fiecare din noi putem menţiona măcar despre o campanie sau alta, fără să scriem o poveste impresionantă. Înţeleg că oamenii din România sunt cu toţii necăjiţi, având fiecare sărăcia lui, dar asta nu înseamnă că nu există oameni dispuşi să ajute, chiar din puţinul lor. Toată lauda din partea mea pentru oamenii impresionaţi de cazurile de la TV, care au sărit în ajutor cu ce au putut ei, arătând că nu trebuie să ai cont în bancă ca să ajuţi pe cineva în nevoie.

Eu n-am să judec şi nici n-o să analizez cine merită sau nu. Asta rămâne la aprecierea celor cu bani, cu Dumnezeu, cu voinţă:
1.Groparu ne prezintă cazul lui Zolty.
2.Cabral ne prezintă următoarele cazuri: Anastasia, David, Bogdan, Adela, Răzvan şi Marina Denisa.
3.Reamintesc numele Fundaţiei “Save a child’s heart”, care vine în sprijinul familiilor cu copii bolnavi de inimă, aceştia pot fi operaţi gratuit în Israel.

O să închei postul cu o campanie la care sunt convinsă că puteţi contribui cu toţii, votând pentru INNA la European Music Awards.

12 thoughts on “Cât de influent e un blogger “influent”?

  1. Nu pot decat sa-ti multumesc pentru gestul de a-mi face cunoscut articolul. Poate asa va afla si Groparu ca l-am laudat pentru initiativa avuta.
    Cand am scris acele randuri, m-am gandit la acele persoane foarte cunoscute in Romania (prezentatori TV, actori sau cantareti celebri, bloggeri “influenti” etc.), care au capacitatea reala de a-i mobiliza si implica pe romani in strangerea de fonduri, pentru intr-ajutorarea semenilor nostri aflati in nevoie.
    Asta nu inseamna ca noi, oamenii obisnuiti, nu putem face front comun, asa fel incat sa aplicam pentru a nu stiu cata oara principiul ala romanesc: “unde-s multi puterea creste”. Cu alte cuvinte, fiecare dintre noi se poate lipsi (din putinul pe care il are) de o mica suma sau macar de leul la care face referire Groparu.
    In alta ordine de idei, PS-ul se vrea o ironie la adresa “favorizatilor” zilelor noastre, ai celor care vremelnic ne conduc.

  2. Zamfir, am citit si postul tau si chiar mi se pare o idee extraordinara ceea ce faceti si va felicit.

    Nu trebuie sa imi multumesti, macar cu atat sa contribui si eu!
    Poate ajunge si la urechile televiziunilor, prea ocupate cu “vedetismul”

Împarte o felie de grapefruit :)