Te iubesc. Te iubesc? [29]

De la ultima ceartă nu am vorbit timp de trei zile. Am mâncat fiecare aparte, am schimbat un “pa” sec când unul sau altul pleca. Matei are capacitatea aceasta de a rămâne calm, indiferent de situaţie, eu însă trăiesc intens fiecare bucurie, dar şi fiecare ceartă.

Deşi mi-am dorit linişte, zilele când n-am vorbit cu el au fost un chin. M-am dus la Continue reading

Curiozitatea…

Sunt persoane pe blog care mă cunosc personal, persoane care mă cunosc de pe messenger şi persoane care mă cunosc doar ca bloggeriţă. Nu ştiu dacă în aceste 3 ipostaze sunt la fel, poate doar ca aspect fizic. Pagina de la About Grapefruits a fost modificată de foarte multe ori, în sens descendent, aş putea spune, pentru că am renunţat la poze şi informaţii personale, din motive bine întemeiate. Asta nu mi-a scăzut numărul de vizitatori şi cititori, ceea ce mă bucură, pentru că n-am vrut să fiu accesată pentru cum arăt, ci pentru ceea ce scriu. Cu toate acestea, chiar dacă curiozitatea a omorât pisica, vă dau voie să mă întrebaţi orice, iar eu o să vă răspund…oricum 🙂

Eu îmi iubesc sânii, tu?

Să ridice mâna sus câte fete îşi examineată sânii în oglindă, pentru că sunt convinsă, n-o să fie prea multe. Mie îmi place să cred că sunt conştiincioasă, dar vorba aia “mersul la biserică nu te face mai credincios, aşa cum nici statul în garaj nu te face maşină.” Nu mi-am examinat niciodată sânii. În primul rând, aş intra în panică dacă mi s-ar părea ceva anormal, în al doilea rând, nu ştiu ce ar trebui să mi se pară anormal.

În ultima vreme am simţit nişte dureri, dar le-am lăsat pe seama faptului că merg la sală şi jogging, crezând că din cauza exerciţiilor fizice e normal să mă doară. Ei bine, nu e normal! Căutam ieri nişte informaţii pe net şi am dat peste un forum. Mi-e groază şi ruşine! Ruşine pentru că nu sunt singura şi groază pentru că sunt atâtea fete care, în momentul când n-au mai suportat durerea, abia atunci au mers la un medic. Continue reading