♥ ♥ ♥ operaţii gratuite pentru copiii cu probleme cardiace

Este vorba despre clinica http://www.saveachildsheart.org/. Din câte am înţeles, această clinică are în subordinea sa o fundaţie în Israel, fundaţie umanitară care a strâns fonduri pentru a opera gratuit copiii cu probleme cardiace, iar dacă aruncaţi un ochişor pe site, puteţi afla mai multe informaţii, inclusiv DE CE/ UNDE/ CUM. Fundaţia asigură cazarea pentru un membru al familiei, operaţia pe cord al copilului, dar şi tratament complet pre si post operator.

Pentru alte informaţii se poate suna la redacţia Radio România Cultural , (Contact: Tel: +40-21-319.05.05; +40-21-311.12.40, E-mail: cultural@rornet.ro) de unde s-a şi preluat informaţia în cadrul emisiunii “Ştiinţa în cuvinte”- rubrica medicală – care se difuzează în fiecare zi după ştirile de la ora 13.00. Redactorii emisiunii şi persoanele de contact sunt Corina Negrea şi Dan Manolache.

Am transmis mesajul mai departe cu speranţa, pentru părinţii din România şi pentru toţi copiii din lume, să fie adevărat. Salvează inima♥ unui copil– sună urât când e doar un simplu slogan, îţi dă bătăi de inimă insă când te gândeşti cât de minunată ar fi vestea pentru părinţii care au copii bolnavi, dar nu au resurse financiare să îi salveze.

Pentru bloggeri: se poate prelua ca o leapsă de informare, nu e nevoie să precizaţi link-ul blogului meu, ci direct sursa fundaţiei.

11 thoughts on “♥ ♥ ♥ operaţii gratuite pentru copiii cu probleme cardiace

  1. […] Ne-am oprit la jumatatea drumului pentru ca am gasit o alta strada – noua pentru noi, neasfaltata si plina de cratere – aveam sa aflam mai tarziu – si am decis sa vedem unde duce. La un moment dat am vazut ca ajungea la Chianciano, un oras dragut, cu foarte multe hoteluri si magazine, care iarna doarme, iar vara nu respira de turisti. “Paese” (orasul vechi) este mult mai mic decat cel din Montepulciano (si-am sa va povestesc intr-o zi de amandoua), frumoase amandoua, dar diferite, asa ca n-o sa le compar. […]

  2. Pare serioasa stirea, din ce am mai gasit pe cateva site-uri, sper sa fie intr-adevar asa. Am scris si eu, nici nu stii cand intamplator citeste cineva care are nevoie sau cunoaste pe cineva care are nevoie 🙂

  3. Loryloo, cred si eu ca este o stire veridica, din moment ce a fost prezentata si la radio si din ce am citit eu pe site, am mai completat cu cateva date, ca sa fie mai de ajutor celor care cauta informatii.

    Sper sa ajunga mesajul la cine trebuie!
    Multumesc pentru suport.

  4. sora mea a fost operată la inimă tot de o fundaţie asemănătoare, doar că erau germani şi operaţia a fost făcută în românia. articol cu 10++++++.

  5. Fundaţie foarte serioasă care oprează pe inimă copii săraci. Asigură cazarea ptr. mamă şi copil şi operaţia pe inimă absolut gratuit ! Drumul trebuie plătit de familie.

    Iată un link către pagina cu copii aflaţi acum acolo http://www.saveachildsheart.org/265-2086-en/Sach.aspx?pos=1 . Sunt copii din lumea a III-a deci şi din Romania.

    Bebeluşul pe care eu l-am recomandat către ei, a fost trecut pe lista de priorităţi şi a fost anunţat să se pregătească pentru a merge în Israel. Hotărârea Fundaţiei s-a luat în trei zile după ce le-am trimis toate actele medicale !

    Pentru a obţine actele medicale de la spitalul românesc (unde este internat bebeluşul) a durat 5 săptămâni.
    Spitalele din Tg.Mureş şi din Cluj au refuzat să-l opereze ! Bebeluşul de 4 luni ar fi murit sigur pînă s-ar fi primit răspunsul de la CAS pentru aprobarea unei operaţii în străinătate.

Împarte o felie de grapefruit :)