Ştiaţi că…? [37]

Englezoii ăstia, pentru că nu au robinet comun, pentru apa caldă şi cea rece- ci 2 robinete separate, pun apă în chiuvetă şi spală vasele ca la ţară. Problema nu e asta!!! The bloody problem is că nu le clătesc, ci le pun la uscat aşa, cu tot cu spumă!

La fel şi la baie. Ori te speli cu apă rece, ori cu apă fierbinte- că nu ai cum să foloseşti apa călduţă, doar dacă deschizi ambele robinete şi te plimbi cu pumnu’, pentru o ţârucă de apă rece, o ţârucă fierbinte. Sunt case unde au robinet normal, dar old english families aşa fac.

Acum, de fiecare dată când iau ceva din uscătorul de vase, trebuie să spăl şi să clătesc din nou. Asta ca să nu mai beau ceai de lămâie cu gust de Fairy măr verde.

20 thoughts on “Ştiaţi că…? [37]

  1. Asa… si ei, ce fac? Le place ceaiul cu gust de spalator de vase? :))
    Eu la Londra am vazut doar robinete normale… doar baile mai aparte, cu vasul de wc in incapere separata de cea in care au chiuveta si cada de baie…
    Na, fiecare cu pasaricile lui, nu?🙂

  2. Ioi. Inteleg oarecum faza cu robinetele separate. Dar de ce nu clatesc vasele? Nu are nicio legatura cu robinetul…

  3. Pentru ei e de ajuns că nu au mâncare pe ele, cred. Spălat înseamnă spălat. Cred că li se trage de la prea multă maşină de spălat automată. Ideea e că ei, în general, sunt cam mizerabili.

    • total de acord…iar faza cu robinetele ma dispera la culme….cand spal vasele trebuie sa folosesc aparece, ca altfel ma oparesc
      ps:“ma uitam cu niste prieteni la case sau apartamente de vanzare…iar cele ce au robinet comun e precizat in descriere, iar pretul casei e mai mare “

  4. O prietena de a mea imi povestea aceelasi lucru despre Irlanda! Dar eu nu am inteles la ce se referea ea robinete separate! ca doar si noi aveam robinet cu aceeasi teava dar 2 robinete separate si ii tot explicam ca doar nu toata lumea s-a nascut cu robinet din aceela ce il ridici si reglezi apa dintr-o miscare! ea radea, eu radeam, dar acum in sfrasit am inteles ca ea vb de 2 teve diferite! :))))

  5. stiam…ne distram tot timpul cu glume despre chestia asta…am o prietena care pleaca si vine des…ce de glume ii turnam..!

  6. Cand am vazut prima data, acest tip de “chiuveta”, am fost socat, am ras. Mi-am zis: “cum naiba se spala astia cu apa calda?”. Am incerca sa-mi dau o explicatie, pe moment , am crezut ca este o ciudatenie a casei unde locuiam. Apoi am vazut intr-o gramada de locuri pe unde mergeam, faza asta robinetele separate. Culmea este ca sunt “suficient” de departate astfel incat nu se poate sa obtii apa clada decat daca plimbi causul palmei de la un robinet la altul, partea proasta este ca apa clada este in clocot nu gluma :)). Ideea este ca la baie poti face baie in cada, nu exista dus😦, iar lucrurile se rezolva.

Împarte o felie de grapefruit :)

