Recomandare film: Prince of Persia- The sands of time

Îmi place când văd un film cu actori nu foarte renumiţi, asta înseamnă că s-au bazat pe un scenariu bun. Cel puţin eu aşa cred. Povestea a fost interesantă, au fost şi câteva secvenţe surpriză. Chiar dacă actriţa Gemma Arterton a avut puţin botox în buziţa de sus, a jucat rolul foarte bine, aşa cum a făcut şi în filmul Clash of the titans, film pe care vi l-am recomandat deja. Jake Gyllenhaal mi-a adus aminte de Aladin: tipul cuminţel şi draguţ, puţin naiv şi prostuţ care se alege cu fata frumoasă şi afurisită 🙂

Sistemul medical privat şi cel public?

Poate mulţi nu ştiu, dar m-am mutat temporar în alt oraş. Mutarea nu implică doar câteva bagaje cu haine, ci şi modificarea unor reţele sociale: cum ar medicul de familie. Am căutat informaţii pe internet, nu vroiam să ajung iarăşi la un medic care să nu ştie să citească un ecograf. Una din recomandări a fost Dna Dr. Ioana Pop, dar aş fi putut obţine o programare abia peste 2 săptămâni, atât de aglomerată este, iar eu aveam nevoie de o consultaţie acum. Continue reading

Tricuri făcute de Roger Federer

Ne pare rău că Federer a pierdut duminică finala de la Masterul de la Toronto, în faţa lui Andy Murray, pentru cei care iubesc tenisul, cu toate astea, Federer rămâne favoritul nostru. În filmuleţul de mai jos puteţi vedea şi de ce. Puteţi începe vizionarea de la minutul 0:28.

Pate de nervi

Ţara lui papură verde, unde ne îmbrăcăm cu cele 3 linii de la Adidas şi unde mâncăm firma Scandia pe pâine. Sunt scandalizată: 200 de grame de pate de pui costă 6,5 lei. Adică pentru 20% pui, că atâta conţine şi pentru mulţi E-uri şi stabilizatori, plătim ca pentru jumătate de kg de carne.

Asta ar fi o problemă, dar ce te faci dacă cumperi pate de pui şi nici măcar alea 20% nu sunt de pui pentru că firma s-a gândit să adauge şoric şi slănină. Adică, ambalaj de pui, conţinut de porc. Adică vreau şampanie şi mi se dă apă plată.

Adică îşi bat joc, iar noi mâncăm publicitate.