baietii sunt ca untul :)

mrs-and-miss1Acest post e pentru baiatul care m-a inselat cu mine, dar caruia nu-i port pica pentru acest lucru 🙂 A zis ca am dreptate in legatura cu baietii, dar ar trebui sa le sfatuiesc si pe fete sa faca acelasi lucru. Nu am sa le sfatuiesc, pentru ca nu ma consider cu nimic mai presus decat alte fete: am inselat, am dat papucii, nu am ascultat, nu am apreciat cand celalalt s-a schimbat pentru mine, in schimb, am vazut de fiecare data cand a gresit. Opsss, sa nu ma stergeti din blogroll baieti 🙂 Acum insa realizez ca intr-o relatie nu trebuie sa fie un cuceritor si un cucerit, ci 2 persoane care sa se respecte. Eu una nu cred in dragostea aia nebuneasca care tine pana la adanci batraneti, pentru mine nu e decat un fior de inceput, care se transforma in respect si responsabilitate.

Fetelor, de ce ne imbracam frumos, ne machiem perfect si avem fluturi in stomac doar la primele intalniri cu iubitii nostri?  De ce asteptam flori la prima intalnire, de ce ne ghidam dupa reguli, de ce vrem sa facem impresia fetei perfecte?

Am sa repet: vrem florile pentru a ne lauda fata de cei din jur, oameni pe care nu-i cunoastem, dar fata de care ne simtim noi bine cand mergem cu trandafirul daruit de el. Nu e nici un sentiment la primirea acelui trandafir decat egoism din partea noastra: sa avem ce povesti prietenelor: “fataaa, mi-a luat trandafir” in scopul de a o face pe cealalta sa crape de ciuda ca al ei nu i-a luat. Unele il mai si usuca…pana la urmatorul iubit, cand apare o alta colectie. Mie nu-mi place sa primesc flori, cel putin nu in modul : te intalnesti cu el, el iti da floarea, eventual iti spune “te iubesc”, tu “vaaai, ce frumos e” 8-| si spre sfarsitul intalnirii deja il rotesti gen sfoara cowboy-lor cand vor sa prinda taurul. SFAT 1 baieti: ce ar fi sa-i trimiti florile prin curier, gen cum vezi prin filmele romantice 8-|, sa vezi ce mandra o sa-ti fie iubita :-J

Baietii sunt ca untul. Tare [ adjectiv nonsexual ] la inceput, dar daca il incalzesti putin [ tot nonsexual ] se poate intinde pe orice felie de paine. Femeile sunt ca berea la doza: toate au 0,5% , numai ca una e sa bei berea la un meci, unde castiga echipa preferata, si alta e sa bei berea cand face steaua-lyon 3-5[ acum depinde de microbist in parte]. Dar gata cu metaforele,sa spunem lucrurilor pe nume. Te plictiseste iubitul tau? Ce faci? Vorbesti cu el? NU! Vorbesti cu prietenele, le povestesti cat de porc poate sa fie, cat de gelos e [parca iti placea la inceput, sau acum chiar are motive?], cum nu te-a mai scos in oras, cum nu ti-a mai luat o floare de atata timp, cum altii iau parfumuri si alea’s niste norocoase, iar tu, DESI IL IUBESTI ATAT DE TARE, nu mai este ca la inceput. Pai cum sa fie ca la inceput? Normal ca nu mai este ca la inceput. Lasa, ca stie el ca ai cosuri pe frunte, ce sa te mai agiti atat? Asta in timp ce, daca ai fi aratat asa la prima intalnire…era sfarsitul lumii. A, a zis in parc? Inseamna ca-mi iau hanoracul si blugii,—->>> “de ce te-ai uitat dupa fata aia?arata mai bine ca mine?” NORMAL, era in fustita, aranjata frumos, parul prins frumos…tu 8-| semeni cu mama dupa ce m-a nascut. Fenomenul nu se intampla neaparat numai dupa casatorie, acolo chiar e catastrofal. Sa zica baietii ca nu e asa? Asteptam lenjerie sexy de la ei, dar de cate ori ia-i luat o pereche de boxeri comici, de cate ori i-ai luat iubitului tau bilet la meci de trebuie el sa-ti ia in fiecare miercuri bilet la film? De cate ori ii spui iubitului tau ca e sexy si ca te innebuneste de vrei sa-ti spuna acelasi lucru zilnic?

Nu, noi renuntam imediat ce ne-am asigurat ca avem altul pe lista, CONVINSE ca el e de vina pentru ca relatia nu mai merge, e un imatur…NUMAI ca, parca si cu al II-lea si cu al III-lea se intampla cam la fel…NORMAL, sunt niste porci.Trebuie sa discuti cu iubitul tau, sa-i spui ce te deranjeaza, sa gasiti solutii impreuna, sa ii spui la ureche cand sunteti la suc ca-l astepti la baie, si cand vine acolo 🙂 tzeapa!!!  sau poate se enerveaza indeajuns ca sa te arzi :)) [ e sexual sau nonsexual predicatul? sau e adjectiv?]  Iubitul trebuie sa-ti fie in primul rand prieten, trebuie sa stii sa-l asculti, sa-l intelegi. Si, NU, nu e normal sa te suporte de fiecare data cand esti tu “in perioada aia”. Vrei ciocolate de la el? Fa-i un tort cu o minge de fotbal din ciocolata 😛

Ca sa fim pe limabajul lor, FETELOR, jucati fairplay, fara cartonas rosu pentru ei, fara arbitru cumparat. In meciurile eliminatorii egalitatea inseamna prelungiri, stim fiecare cat de palpitante sunt. Vrem sa fim iubite, respectate si alintate, trebuie sa facem acest lucru la randul nostru. Or fi ei porci, dar si noi suntem pasarele bune. Pentru fetele care nu sunt de acord cu mine…asta e 🙂

45 thoughts on “baietii sunt ca untul :)

  1. De la ce te-ai luat asa tare?;))ai dreptate in mare parte,dar acum sa fie aplicate sfaturile:)…evident ca relatia se bazeaza pe prietenie,pe convorbire,dar cu toate ca stim lucruruile astea,de multe ori ezitam sa o facem:)…asa suntem:)ne consolam cu ce avem si rareori se intampla sa fii indeplinit pe deplin:)

  2. Fictziuni, SFuri ! Astea sunt doar teoretice si asha o sa ramana pana o sa colonizam si Marte . Cunosc ft putzine fete care indepinesc sau pot sa indeplineasca makr vreeooo… 50% din ce spui tu:) Dar parte cea buna e ca noi ne-am cam invatzat cu toate… sau majoritatea minusurilor asta 😛 ne multzumim cu putzin si cuuuu… 😕 placerile carnale care sunt incluse intr-o eventuala relatzie ;)) De multe ori mai mult nu cerem si nici macar nu ne ashteptam sa primim mai mult:))

  3. reddo ce zici de fraza :” Fetelor, nu mai simt nimic cand fac dragoste cu …., pe bune, ma irita cand ma saruta, cand ma atinge. Cand facem dragoste, sincer, ma rog sa se termine mai repede. Tin la el, dar nu pot sa discut asta cu el, o sa ma inteleaga gresit. Dar am ajuns acolo de parca m-as saruta cu fratele meu”…si nu e singura pe care sa o aud ca zice asa. Sincer!!! nu cred ca ai vrea sa ajungi sa faci sex cu partenera ta, tu sa dai tot si nici sa-ti treaca prin minte ca ea …nu ca mimeaza orgasmul, nici macar nu are chef sa mimeze.

  4. Atunci ce o face pe ea sa continue daca se ajunge chiar in situatzia asta? Ce pretentzie sa mai ai sa nu se uite dupa una pe str cand e cu tine de mana sau sa nu se intalnesca cu alta. Hai ca pt placerile carnale exista … parashute.. dar pt restu despre ce spui u mai sus ce exista? animale de companie?:))

  5. Vlade…cum a zis si ea..o fi in perioada aceea;)).In rest..sunteti atat de patetice la faza cu “vai,mie mi’a luat floare!”:|:|…asta fiind spusa la presupusele prietene:| , si cand sunteti in perioada aia si normal baiatu’ e vinovat pt ORICE, tot la presupusele prietene cautati ajutor..:-j. 2.Vad k ai o obsesie pt parc…p mn ma dezgusta..imi da impresia k mai am un pic si implinesc nunta de argint si astept sa ies la pensie:-j
    3.”de ce vrem sa facem impresia fetei perfecte?”…who knows…pe mn cel putin n’ai sa ma vezi cu “1 cocktail de milipangos cu fructe din honolulu..” si yo stiu ce alte specii dastea…gin/vin..cu atat mai bn dak bea si ea
    4.Vad k tot vb de monotonir…atat timp cat stii ce vrei treci fara probleme peste ea k peste tot se intampla asta..e imposibil sa nu se intample asta dar dak exista incredere totala si respect si nu vrei sa scapi relatia (ca cine stie cand vei mai da peste cineva sa te respecte pt cea ce esti) faci sacrificii……..EX: verisoara’mea are 22 de ani si e de 6 ani cu iubitu’…deci din cls a10a:|..1 an de casatorie…stii ce mi’a zis…Ca dak era una genu stat acasa cu p***a in mana sa astepte barbatu’ de la munk..pac un suc bla bla s.am.d in fiecare zi nu rezista si probabil nu intelegea de ce barbatului i se cam i’a dupa o vreme…Deci poate ca multe altele munceste si face si facultate(adik..referate si proiecte la nesfarsit):-j..toata ziua e in alergatura… si a observat nu pe cat e de obositor ci cat de abia astepti sa ajungi acasa sa te intinzi un pic, sa existi pt tine, sa te relaxezi un pic si nu sa stai cu gandu: “Cum draq s’o mai impac si p’aia?”.Nu cum ai venit de la munk..”Vii sa ma iei si pe mine?Ce ai facut azi?”..si desigur…”Ti’a fost dor de mine?”:..etc..(sa nu zici ca nu faci asa:|)
    hai k ma apucat si pe mine=)))))

  6. grape in faza de mai sus nici n’are rost sa discutam astfel de specimene iubitoare:|:|…Auzi la ea ” Tin la el, dar nu pot sa discut asta cu el”:|#-o….cum adik? Are raie sau ce draq?Se vede cat de mult tine…e clar a prins unu mai bun si ii da PA:-j

  7. @mobscene, pentru informatia ta, nu sunt in perioada aia 🙂 si nu inteleg de ce ai sarit la mine cand eu am zis exact ce ai zis si tu :-?? in ceea ce privesc florile si plansul pe la prietene, care abia asteapta sa te dea in gat si sa ti-l ia de sub nas, doar…deah…cumpara flori. Anul trecut lucram 12 ore pe zi, cand veneam acasa nu aveam nici un chef sa vorbesc cu prietenul meu, pe atunci, despre ceea ce zici tu, preferam un tinut in brate si un pup pe frunte si…perna in brate. Asta nu ne afecta relatia pentru ca toata ziua chiar mi se facea dor de el, si seara chiar apreciam tinutul in brate…
    @reddo..nu stiu sa-ti dau mai multe informatii sau sa vorbesc despre sexul in cuplu.

  8. ee un pic acolo la sfarsit;))..si ti’am povestit k exemplu…Cat despre lucru in 12 ore am muncit toata vara trecuta 12h pe zi…am muncit si 24 numai sa nu ma duc duminica:-s…Pup pe frunte si o imbratisare la fel mi se pare gestu cel mai afectuos..d’aia si prefer tipele mai in varsta…pe asta de 16,17 ani le’as calca pe cap:X..knd le vezi zici ca’s de pe jetix:-j

  9. are dreptate cu pustoaicele din ziua de azi…dar as lua una mai frageda asa,sa incerc sa o “cresc”:))…neah…tot gaina batrana:>…mai inveti de la cineva decat sa inceti pe altul:)))

  10. eu nu mai cred sa iei una mica si sa o inveti…asta era candva, pe vremea cand eram eu mica, acum pe cine sa mai inveti
    ? ca doar nu iti pui mintea cu una de 10 ani, ca dupa 10…e fenomen sa mai gasesti una virgina si cuminte :)) pe care s-o educi in spirirul unei conventuiri umane :)))))))
    Si Vlad, =)) daca iti zice aia: nu ma intelegi, esti un imatur :)) ce te faci? 😛

  11. aia care?gaina?:))cade la invoiala ,doar n-o face cum vrea ea:))ei uite ca a fost,a trecut,dar nu mi-a reprosat niciodata acest lucru:”>

  12. “e fenomen sa mai gasesti una dupa 10″=))))))..sor’mea are 8..nu stiu cum o fi dar nu cred k va fi asa..totu’ tine mai ales de crestere aka 7 ani de acasa:-j

  13. mobscene, ai dreptate, tine si de educatia de acasa si multumesc parintilor mei pentru felul in care m-au educat. Dar un aspect important il are si anturajul si nu zic asta doar ca “vorbaraie din pct de vedere sociologic”, dar copiii la varsta aceasta sunt foarte influientabili, cred ca stii postul lui Bogdanel “incontro?” cu acele fete care radeau de o a patra fata :”cum sa fii virgina la varsta asta?” nu e vorba despre actul sexual in sine, poate nici ele nu au facut asta inca, e vorba de atitudinea pe care o au. Si cred ca stii foarte vine ca fata poate sa fii cat de frumoasa, dar cand deschide gura si spune cate o tampenie de felul acesta este usor catalogata de cei din jurul ei, in special de baieti.

  14. N’are nici’o treaba anturaju’..primu’ pas e educatia de acasa si al 2 lea esti TU..iar personalitatea ta este in mare masura influentata de cresterea primita..3..deciziile iti apartin ceea ce tinde personalitatea ta..deci anturaju’ nu are nici’o treaba..deciziie tu le iei..la scoala aproape toti fumau din cls a7a a8a..yo nu fumez…La bloc stateam numai cu tipi mai mari…nu au reusit niciodata sa imi impuna sa fac ceva..am stat in Ptm..drogati pe scara toata ziua->”Vrei o ciocolata?”.asa ne intampinau:)))Probabil nu stiam k au puff in ele dar nu luam nicodata de la straini..

  15. mobscene,tu esti un caz fericit.depinde si de familia din care provii,de valorile care ti-au fost insuflate, de siguranta, de un sprijin emotional si afectiv.majoritatea victimelor anturajului sunt copii care nu au avut parte de aceste elemente caractersitice unei vieti sociale normale.nu conteaza daca parintii iti dau sfaturi bune cand pe de alta parte in familie exista violenta domestica, nu conteaza ca iti dau sau nu bani de buzunar daca nu intelegi valoarea lor…tu ai reusit sa treci peste, sa te impui, dar ce zici despre copilul maltratat zilnic acasa, cu o situatie financiara precare? o sa accepte ciocolata, o sa fie infiltrat in retea…o sa fure,o sa ajunga un delicvent…la fel cu copilul bogat, nu-i lipseste nimic, in afara de afectiunea si atentia parintilor.o sa zici ca sunt alintati, nu sunt alintati…e vorba despre comportament insusit, invatat.si cand nu au ce invata…reproduc comportamente care atrag atentia.
    subiectul era oricum despre…fete vs baieti 😛

  16. Tu cu gura ta ai zis ca are si educatia un rol important DAR si anturaju’:-j…dak ai educatia potrivita anturaju nu te face cu nimic…N’am negat nimic din ce ai zis tu mai sus:-??
    “subiectul era oricum despre…fete vs baieti “…gata ne impacam:))

  17. nu implica gura mea, ea nu a facut nimic :)) totul s-a facut manual 😛 Eu cred ca educatia are rolul sau si anturajul are rolul sau,nu stii fenomenul reproducerii comportamentului anturajului?dar lasam, pace ? pace, ca sa nu zici ca-s a dracului’ :))

  18. mie*…greu cu limba romana:) trebuie sa mai citesc curiozitatile alea lingvistice ale tale:)
    imi cerea un amic sfaturi vizavi de acest post in legatura cu iubita lui.i-am zis cam ce cred eu ca ar trebui sa faca, iar el a ramas cumva dezamagit, intrigat ca trebuie sa faca ceva anume,sa se implice, sa munceasca, sa se informeze.eu cred ca asa se construieste o relatie…pe cunoasterea celuilalt in permanenta…pe recucerirea lui, si, bineinteles asta trebuie sa se faca reciproc. e la fel ca banii munciti de tine: altfel ii valorifici, altfel ii cheltui,altfel suferi daca ii pierzi:) right?

  19. la mn nu…ii produc..ii cheltui in maxim 2 transee=))))))banii nu o sa ma faca niciodata..nu sufar pt ei si nu o sa ma milogesc niciodaata pt ei;)

  20. Alinuta:
    – Mama, daca o sa fiu o fata cuminte cind o sa fiu mare, o sa am si eu un sot?
    – Da, fetita mea.
    – Si daca nu o sa fiu o fata cuminte?
    – Atunci o sa ai mai multi…

  21. Grape, ce s-a intamplat in ultimul timp? 🙂 Ca numai post-uri cu sfaturi vad ca dai.
    Inca de la inceput, intr-o relatie trebuie sa existe acea conversatie, acea discutie libera si pe orice subiect. De ce? Pai.. e mai bine sa tii ceva in tine decat sa incerci sa gasesti o solutie cu cel de langa tine? Un cuplu trebuie sa treaca prin bine si rau impreuna.. asta binenteles daca tin cat de cat unul la celalalt.
    La capitolul flori.. nu cred ca este necesar ca baiatul sa ii dea flori unei fete de fiecare data cand se intalneste cu ea.. sau o data pe luna 🙂 Cele mai frumoase cadouri se fac atunci cand nu te astepti 🙂 Eu am primit de 1 aprilie prin curier, un cufar cu 3 trandafiri in el 🙂 Nah.. doar asa.. ca a vrut 🙂
    In legatura cu imbracamintea sexy si ochii lui catre alta cand mergeti la plimbari.. asta nu ar trebui sa se intample. Teoretic 🙂 Stiam ca un cuplu nu se bazeaza foarte mult pe faptul ca prietena e prea grasa.. sau.. are fundul prea mare.. bla bla 🙂 Iubesti o persoana pt ce are in sufletel.. nu pt cum arata 🙂 Ca unii baieti vor ca prietenele lor sa arate bine.. asta tine acum mai mult de ochii lumii si orgoliul lui barbatesc creste de multumire 🙂

    Oricum.. eu una, multumesc lui Dumnezeu, am fost fericita 1 an de zile alaturi de my little boy.. si ma rog sa fiu asa si de acum in colo. 🙂

  22. De aia iubesc eu blogul meu, pentru ca dupa o anumita perioada observ cat de mult m-am maturizat eu sau altii in gandire. Subiectul abordat este foarte interesant, dar ceea ce ai scris tu si ceea ce au scris si altii este pura teorie. La teorie suntem atat de buni, mai ales cand nu este vorba despre noi, dar cert este ca PRACTICA NE OMOARA!

  23. Nu pot sa zic decat ca ai dreptate. Acest articol m-a facut sa mai revin pe blog. Sa-i multumesti lui Vlad. 😀

  24. @Gentilu 🙂 multumesc pentru apreciere, promit si alte articole de acest gen. Am sa incerc sa fiu corecta si fata de fete si fata de baieti.
    @ceilalalti: am observat ca majoritatea spune ca asta e, ca asa stau lucrurile, ca am aberat, ca asa ceva nu se poate, ca oricum lucrurile n-o sa se schimbe.Pai cu atitudinea asta, normal ca totul o sa fie la fel. Schimbarea poate sa inceapa chiar de la nivelul propriei relatii.
    @Nebundelegat, spui ca e PURA TEORIE, bla bla…si ca practica ne omoara. ai incercat?

  25. @ceilalalti: am observat ca majoritatea spune ca asta e, ca asa stau lucrurile, ca am aberat, ca asa ceva nu se poate, ca oricum lucrurile n-o sa se schimbe.Pai cu atitudinea asta, normal ca totul o sa fie la fel. Schimbarea poate sa inceapa chiar de la nivelul propriei relatii.

    Idem… daca toti spunem ca nu putem schimba ceva… chiar ca nu se intampla nimic…. In ziua de azi respectul este inteles diferit de multi, ei cred ca daca spui un simplu cuvant Te Iubesc gata respecti persoana potrivita. Trebuie sa stii cand sa-l spui.

  26. Eu cred ca atunci cand iubesti cu adevarat, si nu ma refer la fluturi din aia…de zboara mintea…ma refer la sentimetul in sine, responsabil…, arati asta, te implici, respecti, nu faci nici un pas gresit chiar daca uneori esti ispitit…cand iubesti nu pui problema persoanei tale…ci faci totul pentru celalalt astfel incat sa primesti exact ce dai.

  27. Eu tind sa cred ca am incercat… sunt persoane care pot sa spuna ca am facut absolut tot posibilul, doar ca acel cineva nu a stiut sa aprecieze! 😉

  28. e foarte greu cand intr-o relatie cineva daruieste mai mult…cand cineva lupta sa faca relatia mai frumoasa, cand iarta, cand face gesturi frumoase, iar celalalt pur si simplu profita. Cel mai aiurea :-<

  29. nu neaparat ca profita… dar nu apreciaza…

    foarte misto articolele astea ale tale.. in care faci “dreptate” baietilor… dar.. cum ziceau si cei de mai sus.. asta e teorie.. cu practica stam mai prost…

  30. Pandutzu, multumesc. Sper ca fetele care au citit postul, care, de altfel este unul de top dupa nr de view-uri, au inteles ceva, si daca nu s-au schimbat in totalitate, macar au incercat.

Împarte o felie de grapefruit :)