jurnalul ei. partea a III-a

sad1“…ma simt cea mai mizerabila fiinta de pe fata pamantului. M-am tradat nu doar pe mine, ci si pe el. Nu stiu unde mi-a fost capul cand am actionat asa. Cumparasem biletele la meci, da, cu regretul ca n-o sa merg la balet, si, totusi, le-am cumparat. Am vrut sa-l fac fericit, merita. MERITA!!! I-am trimis si mesajul acela, cred ca a fost atat de fericit…
Sunt o mizerabila…o fiinta josnica, o mincinoasa, o tradatoare…
Cand am ajuns in fata stadionului, stateam fericita, il asteptam, imi imaginam ca o sa vina pe la spate si o sa ma imbratiseze, o sa-mi spuna ca ma iubeste, ca ma adora , ca e cel mai fericit. Dupa ce i-am trimis mesajul, am primit mesaj de la Vlad: “Am auzi ca Alex are bilete, happy?” Am crezut ca se refera la biletele de la fotbal, iar acel “happy?” l-am citit ca si cum ar fi sunat ironic. In mintea mea auzeam cuvintele: “vezi, proasto, ai renuntat la balet, iar el, el…bine merci si-a luat bilete la meci, doar nu ai crezut ca o sa renunte la pasiunile sale…”
Mi-am inchis telefonul, am vandut biletele unui baiat ce statea in fata stadionului, suparat ca nu mai sunt biletele la casa, le-am vandut chiar dublu. Am fugit repede la teatru, mai era jumatate de ora pana sa inceapa baletul. Din nefericire nu am mai gasit bilete…Am stat pe scari si am plans doua ore. Renuntasem la balet, pentru ce?
Mai tarziu, ma suna Vlad disperat: “Ce faci? De ce ai avut telefonul inchis? M-a sunat Alex, isi facea griji pentru tine, mi-a spus ca are bilete pentru baletul ala al tau nenorocit, dar ca nu te poate gasi. Si ti-am trimis doar mesaj, ce trebuie sa mai faca baiatul asta pentru tine ca sa-ti intre in voie? Stii ceva? [nu m-a lasat sa zic doua cuvinte…], mai bine uita de el, de prietenii lui, l-ai facut sa sufere prea mult…” -si mi-a inchis. Nu am puterea sa-l sun pe Alex si sa-i explic, sa-i spun ce s-a intamplat. Doamne, avea bilete la balet…Sunt atat de egoista. Intr-adevar, abia dupa ce pierzi pe cineva iti dai seama cat de important e pentru tine. Stiu ca m-ar ierta, pentru ca ma iubeste, eu…eu n-o sa ma iert niciodata…”

Citeste jurnalul lui, partea a III-a, sau cauta dupa categoria “jurnalul lor”.

11 thoughts on “jurnalul ei. partea a III-a

  1. am citit toate partile.. si o sa comentez doar la asta.. momentan.. ca e ultimul. N-am apucat sa citesc si comentariile celorlalti asa ca o sa te intreb daca e poveste reala (adica.. daca ti s-a intamplat tie, sau cunoscutilor tai) sau e poveste imaginara??
    In al doilea rand.. asemenea “incurcaturi” se petrec intre persoane care gandesc la fel… si care vor sa faca ceva frumos pentru persoana iubita… numai ca… lucrurile nu ies mereu asa cum ar trebui…

    Daca e poveste imaginara, asa cum presupun eu.. e foarte misto scrisa.. si realista.. astept continuarea 😀

  2. Cateodata ma intreb daca nu povestesti ce ti s-a intamplat tie candva :)).
    Foarte fain. Dar stiai asta deja..

  3. N-o sa va spun ACUM daca jurnalul e adevarat sau pura imaginatie…Ma bucur enorm ca va place, sincer, la prima parte a jurnalului am zis ca n-o sa va placa…dar deja primesc aprecieri si pe messenger gen: haaaaaaai, cand scrii partea urmatoare 🙂 Sincer, asta ma bucura nespus 🙂 si va multumesc.

Împarte o felie de grapefruit :)