Cat de emo sunt :-J

      Emo Test Results:

 emo_results1

You are 16% EMO

 

Pentru test, click aici . Am zambit cand am gasit testul, intamplator,  pe un blog [nu am cautat asta intentionat]  🙂  😛

Nu am nici o problema cu copilasii care se cred emo si au acel stil vestimentar, ma ingrijoreaza,  insa oamenii care chiar au o problema, de natura psihica si emotionala, oameni ce se incadreaza, defapt, in acest curent, numit EMO. Ma refer aici la ce am vazut pe blogul Alex’andrei  si m-a luat groaza.

4 thoughts on “Cat de emo sunt :-J

  1. deci asta e cel mai tare test ever:)))) toata firma la facut:))=)) si sunt 20% emo…e de bine sau de rau:-?

  2. nu stiu daca e bine ca un rocker sa fie si 20% emo..dar poate de aici si faptul ca e diliu. :)) sper ca la nivelul firmei procentajul nu e foarte mare 🙂

Împarte o felie de grapefruit :)