Am creat pagina cu scopul de a face schimb de titluri de carti, recomandari atat din partea voastra, cat si din partea mea, astfel incat sa ne facem cunoscuti cu diferite domenii de interese. Astept cooperarea voastra 😉
Am creat pagina cu scopul de a face schimb de titluri de carti, recomandari atat din partea voastra, cat si din partea mea, astfel incat sa ne facem cunoscuti cu diferite domenii de interese. Astept cooperarea voastra 😉
Elixirele Diavolului de E.T.A Hoffman este f interesanta, si Cazul Maghieru de Mihail Drumes de asemenea
Dastea..Punguta cu 2 bani,Amintiri din copliarie:)))))
Si de noapte buna asa: “Povestea pu*ii”:)))))de Ion Creanga;))
Daniel, ai cumva sa=mi imprumuti cartile alea?
cred ca le-a găsit pe internet!
desigur, maine poate :-“
“Zbor deasupra unui cuib de cuci” Ken Kesey
Pacientul englez de Michael Ondaatje – recomand cald si filmul, pentru cei care n-au reusit sa-l vada inca.
buna… o carte superba. O recomand din tot sufletul…
Ivanhoe – WALTER SCOTT
Doamna in mov – Theodor Constantin
prima recomandare este Ivanhoe!
mobscene mai treci mama pe la librarie macar=))
marisssa, shttt, taci ca mobscene asculta povestea p… 🙂 nu-l deranja…poate prinde niste idei interesante de acolo 😉
eu iti recomand din inima borges si mario vargas…
daca vrei ceva stong liiceanu si cioran
si daca vrei ceva… mai subtirel coelhio…
daca vrei mai profund buzz me sa ti dau titluri:))
macar din carti.. nu?=))
dea..ce glumete suntem…de citit chiar n’am timp si sincer nu ma pasioneaza….na cand eram mic citeam mult (imi aducea mosu numai carti =(( ..ba frate da exagerat de multe 🙂 )
Asa..hmm…daca ar avea ziua macar 48 de ore probabil ca n’as muri sa citesc 1 ora acolo noaptea…O lasam pe batranete pasiunea asta;))
http://www.bookblog.ro 🙂
sau albumu nou al lui bitza ar merge la fel de bine 🙂
recomand Petre Tutea…e genial omu’ si Emil Cioran la fel:P
din categoria carti tampite recomand Sociologia Sanilor Goi…un studio sociologic asupra femeilor care fac topless
iar ca beletristica..mie unu mi-a placut foarte mult Sven Hassel..toate cele 16 carti(dak nu ma insel)
cu placere…e fain blogu…si ai si activitate…e unul din putinele bloage( un blog 2 bloage:))))) care l-am citit in timp ce ma plictiseam la munk si pe care l-am gasit si interesant….avand in vedere ca de vreo 2 orea stau si citesc …..
wow 🙂 ce sa zic…multumesc…si eu, care credeam ca scriu numai nebunii vitaminizate :)) ai grija sa [nu] devii dependent 🙂
Well…. macar daca as fi citit asta acum cateva luni.. 😦 Too late 🙂 HihiHi glumesc… dar da subt dependenta de vitamina cu cafea 😉
nu recunosc nik:-“
si tacerea e un raspuns : pozitiv de cele mai multe ori 😉
eu in cele 3 posturi ale mele..am scris numai aberatzii….asa k nu e nici o sansa…iar de citit am citit de nevoie ca le-au cerut la facultate:P
Dan, acum ca nu suntem suparati…imi imprumuti cartile alea dupa sesiune?
da.. si am mai citit niste carti interesante pe care ti le voi da 🙂
@egopuzzle, sunt sigura 🙂 vezi sa nu-mi dai prea multe, altfel pierd din timpul liber…si sigur unora :)) nu le convine, nu?
:)) iti dau carti subtiri sa le citesti repede :))
Nu ti-am promis niciodata o gradina de trandafiri – Hannah Green
Daca-ti plac cartile politiste si eventual in limba engleza, iti recomand “The Hound of the Baskervilles”, de Sir Conan Doyle.
@Bogdanel f tare cartea aia am citit-o si eu. Si “Dexter” de Jeff Lindsay e interesanta, si serialul este la fel de interesant!
Apropo de “asumă-ţi riscul”. Este o carte cu numele ăsta scrisă de Ben Carson. O carte excelentă. Cartea o poţi găsi aici dacă o vrei
http://www.clcromania.ro/asuma-ti-riscul_prd8184.html
“Mândrie şi prejudecată” Jane Austen
super carte, super film 🙂
carti de joc…set nou…de data asta cu fotbalisti:D…sunt foarte “culturalizante”:D te intereseaza:D?
de la tine de la facultate? 😀
Midnight Bayou-Nora Roberts este…fenomenala! 😀
quo vadis – henryk sienkievicz
tot eu..da…da are legatura cu subiectu 😀
“cu ochii larg inchisi ” arthur schnitzler
.
hmm parca e si un film cu tom cruise si nicole kidman dupa cartea aia nu? mai siropos putin 😀
da,este 😀
nu siropos..erotic e mai potrivit 😀
Mie imi place tot ce a scris Marin Preda,chiar recitesc acum “Cel mai iubit dintre pamanteni” si Ion Minulescu,inclusiv proza,nu doar poeziile.
“Barbati care urasc femeile” by STIEG LARSSON
Jocul lui Gerard de Stephen Gerard
foarte interesant… mai psihologic (dar astea imi plac 😉 )
zau ca suna interesant… poti sa ne dai un link?
Sa nu citesti Viata ca o prada de Marin Preda
Poti sa o citesti daca vrei sa dormi si nu poti! Atunci o recomand calduros 😀
Go for Ingeri si Demoni de Dan Brown daca iti place actiunea…oricum,dupa pagina 50 nu mai poti sa o lasi din mana;))
Recomand “Hotii de frumusete” de Pascal Bruckner. E o carte foarte interesanta, care te tine cu sufletul la gura pana la sfarsit;)
atunci iti recomand “maidanul cu dragoste” de G.M. Zamfirescu
Hey!
Eu una iti recomand urmatoarele carti care m-au incantat:
Mario Vargas Llosa – Ratacirile fetei nesabuite
Gabriel Garcia Marquez – Dragostea in vremea holerei
Marc Levy – Prietenii mei, iubirile mele si Sapte zile pentru o eternitate
in curs de citire: Mihail Bulgakov – Maestrul si Margareta (da cred ca din moment ce esti “di la moldova”, ai citit-o deja :P)
ah si sa nu uit de seria Harry Potter. nu, NU e light reading 😀 😀 😀
ca si “light reading” m-a amuzat teribil Ghidul lenesului – Mic tratat pentru lenesi rafinati, de Tom Hodgkinson, si cele 2 carti de Meg Cabot – Regina gafelor si Regina gafelor la New York (cred ca oricare dintre noi se poate regasi macar o data in Lizzie gura-sparta)
pup u fishuca :D:D:D, spor la citit
Annabelle: Ghidul lenesului mi-a fost recomandat si de prodecanul facultatii: trebuie sa fac rost neaparat de acea carte. Stii povestea? Cica autorul a mers cu manuscrisul la mai multe editurii, dar a fost refuzat de fiecare data. Abia dupa ce s-a sinucis (nu se stie daca refuzul editurilor a fost adevaratul motiv) a fost contactat pentru ca una din edituri a gasit manuscrisul ca fiind a adevarata capodopera 🙂
Momentan citesc Fratii Kamarazov 🙂
//later edit: Feodor Mihailovici Dostoievski – Fratii Karamazov
karamazov adika.. e bine ca o citeshti dar nu shtii titlul 🙂
fish: greseala de tipar :)) 😛
vad ca mi-ai “corectat” postul 😦 ma gandeam ca daca fishuc are voie, am si eu…sa-ti zic … stii tu cum 😀
ghidul lenesului il am eu, asa ca daca binevoieste florica sa iesim la un suc, ti-l pot imprumuta. dar deh..baiatul asta e taaare greu de urnit. asa ca daca nu vrea sa mergem la suc, n-are decat sa-ti dea cartea cadou 😀 (sper ca am fost suficient de subtila :)) ).
nu stiam povestea scriitorului (I shall google it), dar cartea este geniala, si pot sa spun ca ma regasesc in destule situatii 😛
hai noapte buna si iubiti-va mult 😀
annabelle: 1. nu-mi place sa mi se spuna asa, o face fishuc cand vrea sa ma necajeasca…
2. putem iesi noi doua la suc 🙂
3. Nu sunt adepta investitiilor in carti. Adica nu vad rostul prafului din bibliotecile personale. Am citit. Mi-a placut/ nu mi-a placut. End 🙂
Femei celebre pe Divan 🙂 Interesant cum la acea vreme prostitutia se practica “legal”:)
Dragut blog!
Recomand Parfumul lui Suskind si Opiniile unui Clovn de Heinrich Boll.
Eva Luna si Povestile Evei luna- Isabel Allende
Recomand “Jurnal”, Oana Pellea. Mai am putin si o termin de citit. Mi se pare geniala.
“Rosu si negru” – Stendhal
“Despre dragoste si alti demoni” – G.G.Marquez
Brida/Veronika decide sa moara/Alchimistul/La riul Piedra am stat si am plins – Paulo Coelho
si… cam atit. Daca mai gasesc cv, scriu 🙂
Draga mea , adorabil blogul tau. Si sincer provoci dependenta. :)) ( glumeam, dar sincer de ceva timp tot il citesc si imi place mult) parerea mea de copil mic si plictisit in materie de carti este sa citesti
“Viata furata” de K. J. Benes ( love story foarte interesanta plina de tot felul de picanteri. {nimic porcos te asigur} )
ori daca iti plac romanele politiste recomand trilogia “Alba” a lui Constantin Chirita
( cele 3 carti sunt “Pescarusul Alb” “Trandafirul Alb” si “Ingerul Alb”)
sau daca preferi povestile de groaza cu putina tenta erotica si plina de actiune incerca “Anotimpuri diferite” de Stephen King
Aceste carticele au fost printe putinele care m-au tinut mai multe nopti treaza deoarece nu vroiam as las cartea din mana ( mama mea e disperata din cauza asta) si daca mai vrei carti care sa nu te mai lase sa dormi cauta-ma… stiu tot felul de carti care te captiveaza. daca e ceva sau mai vrei titluri cauta-ma. byye
Felicitari,chiar m-a prins blogul tau 🙂 stii cautam o rubrica de contact pentru a te intreba daca nu vrei sa facem un schimb de link-uri cand am vazut rubrica asta si nu m-am putut abtine sa nu ii trec pragul pentru a iti/va recomanda niste carti:
-cartile lui Amin Maalouf
-Umbra Vantului de Carlos Riuz Zafon,mi s-a parut excelenta
-Picatura de Aur de Michel Tournier
si nu le zic pe toate pentru ca am sa ma intru 🙂
Si in final uite ca iti zic si de link exchange.Eu am un blog decicat Tunisiei,unde oamenii pot descoperi o imagine cel putin interesanta a acestei tari nord africane.Asa ca iata si blogul:Descopera Tunisia (http://descoperatunisia.wordpress.com)
Da-mi de stire ca sa stiu cum sa te adaug si eu.
Hai ca am scris o gramada 🙂
Paul Stefanescu-“Nebunii istoriei”
pavilionul cancerosilor-alexandr soljenitzan
la paradisul femeileor-emile zola
ciuma,exilul si imparatia de camus
adio,arme-hemingway
aa si eliade cat incape
Imi permit sa iti dau si eu cateva sugestii,numai ca eu citesc mai mult literatura clasica:
“Invierea” de Lev Nicolaevici Tolstoi
“Idiotul ” de F.M. Dostoievski
“Pere Goriot” de Balzac
“Lupul de stepa ” de Herman Hesse
“Portretul lui Dorian Gray” de Oscar Wilde
Iar din literatura absurdului mie mi-au placut “Cantareata cheala” si “Rinocerii” de Eugen Ionescu
si..deja vad ca am scris o gramada..
Recomand:
‘Delir’ de Laura Restrepo
‘Parfumul’ de Patrick Suskind
‘Imparatul mustelor’ de William Golding
‘Bel-Ami’ de Maupassant
‘Vraciul’ de Tadeusz Dolega-Mostowicz.
Destul de diferite una fata de cealalta, dar sunt foarte interesante, prin temele abordate. Mie mi-au placut. 🙂
Vraciul, intr-adevar o carte care nu iti mai iese din cap…
Draga mea , adorabil blogul tau. Si sincer provoci dependenta. ) ( glumeam, dar sincer de ceva timp tot il citesc si imi place mult) parerea mea de copil mic si plictisit in materie de carti este sa citesti “Viata furata” de K. J. Benes ( love story foarte interesanta plina de tot felul de picanteri. {nimic porcos te asigur} )ori daca iti plac romanele politiste recomand trilogia “Alba” a lui Constantin Chirita( cele 3 carti sunt “Pescarusul Alb” “Trandafirul Alb” si “Ingerul Alb”)sau daca preferi povestile de groaza cu putina tenta erotica si plina de actiune incerca “Anotimpuri diferite” de Stephen King
+1
“Confesiunile lui Max Tivoli” de Andrew Sean Greer (poate chiar dupa ce vei fi citit “The Curios Case of Benjamin Button” de Fitzgerald) – gasesti o prezentare neexhaustiva la mine pe blog (nicio grija, nu obisnuiesc sa povestesc subiectul cartilor :-P)
“Chip strain” de Kobo Abe (nu e usor de citit, cel putin la inceput, pe parcurs te obisnuiesti insa cu stilul si merita cu prisosinta)
“Casatorie de amatori” de Anne Tyler (pentru ca te pune pe ganduri apropo de viata, relatii si iubire)
“Castelul palarierului” de Cronin (daca iti plac romanele cu atmosfera bizara)
“Flori pentru Algernon” de Daniel Keyes (pentru ca este speciala)
ti-ajung deocamdata, am mult mai multe recomandari, daca esti interesata just say so 😛
George Orwell, ‘Ferma animalelor’ si ‘1984’
Am citit doar prima, pe’a doua inca incerc sa pun mana. Satire la adresa comunismului.
pai “TARA ZAPEZILOR” de Yasdunari Kawabata, minunata carte este vorba pur si simplu despre zapada
… si care e adorabila!
Biologia credintei, Bruce Lipton, Editura For You, 2008
De ce cred oamenii in bazaconii – Michael Shermer, Editura Humanitas, 2009
Cartile astea trebuie citite impreuna, intrucât fiecare din ele prezinta “o alta parte a povestii”. Si e bine sa cunosti ambele parti.
Cand am inceput sa citesc din blogul tau, stilul mi-a adus aminte de “Soni”, de Andrei Ruse. Liber, nonconformist si plin de vitamine proaspete ^_^
“Cadoul” de Cecelia Ahern si tot de la ea “P.S. I love you”; “Dragostea nu moare” de Maitreyi Devi iti recomand doar atat momentan, pana termin si eu de lecturat altele. Spor si sper sa-ti placa!
Cosmina
“Tot ce isi doreste ea” de Maeve Haran…este pur si simplu adorabila si geniala, in special c-am primit-o de ziua mea cu dedicatie…pur stilului mei:P! sper sa va placa:)!
“Oamenii cartii” – Geraldine Brooks. Cred ca titlul spune totul….Si are si dialog! 🙂
Super tare ideea, dar ar fi si mai fain daca ai edita din cand in cand textul pentru a include sugestiile date la comentarii, pentru a scuti cititorul de a trece in revista aproape 100 de comentarii…
pt ca tot ai cerut sa iti las recomandari la carti si nu am avut timp, si nici sa scriu un post special ptr fiecare carte citita prefer sa iti las tie com sa inecrci ceva dragut (cand zic dragutz ma refer si la faptul ca sunt si ultimile citite 😀
*Cartea Mironei* de Cella Serghi
*Calea Victoriei* de Cezar Petrescu
*Donna Alba* de Ghib I Mihaescu
si astazi eu am inceput
*Adela* de Garabet Ibraileanu.
sper sa fie ceva de capul ei..
Iti recomand ceva mai nou si cu un umor nemtesc inconfundabil: Daniel Kehlmann- “Măsurarea lumii” 🙂
Orice scris de Herman Hesse merita citit!
Cieste ciresarii(de constantin chirita)!
Viitor cu cap de mort -Radu Cinamar
12 zile. O initiere secreta -Radu Cinamar
Misterul din Egipt.Primul Tunel -Radu Cinamar
Pergamentul Secret-Radu Cinamar
Preston B. Nicholas & Peter Moon – Proiectul Montauk Experimente in timp
Preston B. Nicholas & Peter Moon – Montauk Revizitat Aventuri in sincronicitate
Mi-au placut multe sugestii de aici, unele carti le-am citit, altele urmeaza sa le citesc.
Daca as face o recomandare, ar fi “Dandelion Wine” de Ray Bradbury. Nu stiu daca are traducere in romana, dar daca stii engleza, e o carte interesanta si merita sa o citesti. Personal, m-a facut sa zambesc pentru timp indelungat dupa ce am citit-o, mi-a adus aminte de bucuriile copilaresti cand lumea era a mea si eu eram a lumii.
Weee, mă bag şi eu pe aici ca o muscă-n lapte, să-ţi zic umila mea părere :”>;
Recomand cu căldură “La răsărit de Eden” – John Steinbeck, asta dacă nu ai citit-o deja. ^__^
P.S.: superb blog.
Arta conversatiei 🙂 Ileana Vulpescu. You gonna love it!
:*
in afara de ion si morometii, pe care le-am citit obligat fortat de scoala, singura carte pe care am citit-o din placere si care mi-a placut a fost ZERO-de ce versiunea oficiala despre atacul de la 11 septembrie este un fals. o recomand
Iti recomand Panza de paianjen de Cella Serghi.Cauta pe google si pe alte bloguri si vei vedea ca este apreciata.
Razboi si Pace de Tolstoi
Hi! vad ca ai multe carti pe aici…s-ar putea sa orbesti de la toate…exista una libro scrisa pentru inima ta, se citeste repede (nu trebuie s-o citesti tu) si usor de digerat, insa, atentie, e o bomba un reactor de fapt, cu impact neasteptat- “The Miracle of Right Thought”by Orison Swett Marden, o gasesti pe la Sophia daca mai e, – “Minunile Gandului” idem. poop
Numele Trandafirului, Umberto Eco.
“Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi” de Camil Petrescu. Cartea asta am citit-o cu cea mai mare viteza, chiar daca privisem anterior de mai multe ori ecranizarea. Cartea e mult-mult mai buna!
Salutari grapefruitule wordpressian de la o Margeluta colorata! Am descoperit blogul tau si am realizat ca da dependenta, cum a mai spus cineva pe aici! :)) Te-am trecut la blogroll sa nu te pierd!;) Mi-am notat si eu recomandarile de aici(foarte folositoare) si iti dau si eu un titlu “Clarobscur” de Pavao Pavlicic, pentru ca e… altfel! 😉 O zi buna!
Hello-hello, Margelutza.
Multumesc pentru gandurile frumoase si pentru recomandare, o sa caut cartea neaparat.
Ma bucur ca te-am vitaminizat si te mai astept pe aici. Am sa iti fac si eu o vizita, poate ma aleg cu o bijuterie 🙂
Uitasem sa iti recomand ceva… daca nu ai citit pana acum e musai sa citesti Singur pe lume de Hector Malot, o carte pt toate varstele… cartea mea preferata, chiar daca am citit-o la 8 ani, la 15 sau la 25 sau… intelegi tu!
Daca vrei alte recomandari treci pe la mine pe blog si inspirate din “Cartile mele” ! Pup
” Un om sfarsit” de Giovanni Papini
Citindu-ti blogul si privindu-ti poza am devenit mai viril cu gandul la tine. Mai tep[os la 56 de ani! 🙂
Si nu puteai pastra doar pentru tine? Daca tot suntem la sectiunea de recomandat carti …una pt tine : Dr. Deek Yang – De la impotenta la virilitate
(am googalito ca eu inca nu am nevoie de ea :))) )
:))))) LOL
Mulţumesc Bogdan :))
ingeri si demoni-dan brown
o carte care-ti capteaza intradevar atentia
am incercat sa vad si filmul dar nu se compara cu cartea(filmul m-a dezamagit)
De-abia acum am descoperit aceasta pagina a ta. 🙂
Nu am citit comentariile de mai sus, asa ca nu stiu daca recomandarile mele se repeta. Sper sa vin totusi si cu ceva nou.
Sonata Kreutzer – Lev Tolstoi (despre cuplu si schimbarile ce apar dupa casatorie)
Baiatul cu pijamale in dungi (The Boy in the Striped Pajamas)- John Boyne (poate ai vazut filmul, este despre baiatul unui comandant nazist care se imprieteneste cu un baietel evreu dintr-un lagar)
Sarah’s Key – Tatiana de Rosnay (tot in legatura cu Holocaustul si cu tragediile sale)
Hotii de frumusete – Pascal Bruckner
The Diary of a Young Girl – Anne Frank (jurnalul autentic al lui Anne Frank care in perioada celui de-al Doilea Razboi Mondial s-a ascuns impreuna cu familia sa pentru a nu fi trimisi in lagar; pana la urma au fost descoperiti si intreaga familie, in afara de tata, au fost omorati sau au murit in lagare)
Ferma animalelor – George Orwell
Interesant blogul tau Grapefruit. Recunosc ca am pierdut vreo ora si jumatate citind pe aici. bravo, tine-o tot asa si poate devi scriitoare daca-ti place atat de mult sa scri.
Iti recomand Decameronul – Giovanni Boccaccio.
Cam greoi Decameronul. Merge in tandem cu 1001 de nopti. 🙂
O carte pe care am citit-o in 2 zile (mi-a placut enorm si o recomand oricui.)
Alberto Vazquez-Figueroa : Tuareg. O carte despre convingerile si traditiile duse la extrem de oamenii desertului 😀
10 negri mititei :)))
daca nai citito deeja:))
Gabriel Garcia Marquez – Un veac de singuratate
Daca reusesti sa ti evidenta tuturor numelor pana la sfarsit…remarcabil 😀
O carte care merita 100%
Am incercat de 3 ori sa o termin, si nu puteam, pur si simplu. Cartea asta are ceva in ea… Pana la urma am reusit sa citesc si ultimele pagini, la distanta de ani de zile, si mi-a lasat o senzatie ciudata.
Una dintre cele mai bune carti. Traieste – si nu la figurat. :))
Imi place tot ce e scris de Dan Brown 🙂 pe langa asta as mai aduga “Fiul risipitor” de Radu Tudoran, “Invitatia la vals” de Mihail Drumes si “Veronika de hotaraste sa moara” de Paulo Coelho.
se hotaraste** scuze:))
Parfumul- Patrick Suskind
“Unsprezece minute” de Paulo Coelho si “Viata unei nopti” de Claudia Patrocle (o citesc acum..si imi place :))
Duma key – Stephen King
Shalimar Clovnul – Salman Rushdie
Lituma in Anzi – Mario Vargas Llosa
mai diferite de atat nici ca se putea 😀
o carte funny si relaxanta este “La limita ratiunii” de Helen Fielding.E o carte care distreaza orice fata,si ii face sa rada in hohote pe barbati.Merita citita pentru destindere
Jocul lui Ender- Orson Scott Card
Super carte! daca iti plac SF-urile…
“Cu fiecare zi” de Danielle Steel, un roman de dragoste pe care l-am citit cu drag
Mie mi-a placut foarte mult
Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde
De ce fierbe copilul in mamaliga de Aglaja Veteranyi
Si Martin Page-Despre ploaie
Martin Page-o perfecta zi perfecta
Martin Page-M-am hotarat sa devin Prost
Eu le-am citit cu drag tot la recomandarea unei prietene
“Conversatii cu dumnezeu”- toate cele 3 volume.
Eu am trecut la carti care “zdruncina” realitatea noastra de zi cu zi.
Daca esti o persoana religioasa nu recomand.
CARTI
“Femei care iubesc prea mult” …e marfa cartea, dar nu mai retin de cine e scris 😀 e de fapt, un fel de jurnal al unui psiholog ;))
José Saramago – Memorialul Minastirii
Maitreyi Devi – Dragostea nu moare, dar inainte de asta citeste Mircea Eliade – Maitreyi
Ora 25 – Constantin V. Gheorghiu
EVERMORE – Alyson Noel, o iubire fara sperante si zeci de mistere nedezlegate. New York Times Bestseller.
Biblia, o bibliotecă de 66 de cărți: 39 – Vechiul Testament, 27 – Noul testament, cu o temă generală Isus Christos – Profet, Preot, Rege, Mântuitor, Mijlocitor, Domn al domnilor, Rege al regilor… Dumnezeu viu și adevărat.
Gargui – Andrew Davidson
http://madalinaciucu.wordpress.com/2011/06/29/gargui-andrew-davidson/
Cititi ezoteria lui Osho
Pentru ca ti-a placut “Invitatia la vals” a lui Drumes..iti recomand deocamdata Scrisoare de dragoste scrisa tot de Mihail Drumes. Te pupacesc!
Iti recomand Domnul cu coasa de Terry Pratchett. Savuroasa si profunda in acelasi timp.
De fapt intrasem sa iti spun ca imi place la nebunie background-ul blogului! Sa nu il schimbi.
Mulţumesc pentru recomandare. Background-ul l-am mai avut şi înainte, dar apoi pierdusem imaginea, iar acum am regăsit-o. N-o schimb, îmi place şi mie. Pup
:*
Buna. Ai putea sa citesti “Before i go to sleep” – SJ WATSON. Sigur o vei gasi in toate librarile din UK.
Mulţumesc. O caut
Mi-au placut foarte multe carti de-a lungul timpului, din toate genurile: Arta conversatiei de Ileana Vulpescu, Viata pe un peron-Octavian Paler, Jane Austen-Mandrie si prejudecata, Torente de Marie-Anne Desmarest, Golful francezului de Daphne du Maurier, Sotul meu de Max du Veuzit, Lorelei de Ionel Teodoreanu.. Sunt o mare fana a cartilor din genul ”Mistere ale Terrei” si literatura OZN: Sorin Stefanescu-Sfidarea timpului, Charles Berlitz-Triunghiul Bermudelor(vol1+2), Erich von Daniken-Amintiri despre viitor, Doru Davidovici-Zeita de oricalc si Lumi galactice-colegii mei din nestiut, Robert Charroux-Cartea lumilor uitate…si lista ar putea continua la nesfarsit 😀 A, era sa uit, toate cartile Rodicai Ojog-Brasoveanu, inclusiv romanele istorice, apoi cartile lui Ioan Dan-ciclul Cavalerilor, mi s-au parut geniale, pline de umor..
Richard Bach, Pescarusul Jonathan Livingstone