Concert grandios la Londra (29 iunie 2014) “Mândru-i neamul românesc”

Eu nu eram mare iubitoare de muzică populară până m-am măritat. Octavian însă îmi mai cântă câte un “Fa Marie, cu bariz…” şi toate’s mai frumoase acolo unde e armonie şi puţină tradiţie. Drept urmare, duminică ne găsiţi acolo, împreună cu Kevinuţ. Până prinde el gust de Beyonce şi Rihanna, îi mai servim şi muzică de acasă!

Eu merg mai mult pentru Orchestra Lăutarii, împreună cu maestrul Nicolae Botgros şi Ion Paladi, care ne-a făcut nunta o adevărată petrecere, cu veselie de nu-mi mai venea să trecem la tradionalul “dezbrăcat al miresei”. Desigur, alături de ei, alţi îndrăgiţi interpreţi atât din România, cât şi Republica Moldova – SOFIA VICOVEANCA, MARCEL PAVEL, CONSTANTIN ENCEANU, LIDIA BEJENARU, NICOLAE GLIB, MARIANA IONESCU-CAPITANESCU, IOANA CAPRARU, NICUSOR IORDAN, CRISTIAN POMOHACI, NICOLAE CIUBOTARU, CRISTI BOTGROS,

Prezinta- IULIANA TUDOR.

Bilete se vând online AICI. Preţul biletelor, în funcţie de locurile alese variază între  £19.99 şi £69.99. Spuneţi şi la prieteni, să ne veselim împreună.

 

 

Împarte o felie de grapefruit :)

