Să mă mut?

Cred că mai mulţi dintre voi aţi avut probleme în a publica comentarii pe blog, pe platforma gratuită WordPress. După ce schimbasem tema, nighton mi-a zis că nu se poate comenta şi că se afişează mesajul “That email address is associated with an existing WordPress.com account, please log in to use it.” A încercat să vadă needitat, dacă e ceva în neregulă de la temă sau de la setări, dar se pare că e o problemă de la WordPress. Schimbarea temei n-a fost decât o coincidenţă. Dacă ai impresia că ţi se întâmplă şi ţie, aşa cum i se întâmplă şi lui summerday, şi roşcatei, puteţi citi aici şi aici despre ce se întâmplă şi la case mai mari.

Multe din comentarii ajung în Spam, dar nu toate. Eu aveam în Spam 20 de mesaje, unele vechi de 2 zile, altele de o săptămână- da, eu nu verific şi acolo, probabil restul au fost şterse automat. Îmi pare rău, deci, că nu puteţi să îmi lăsaţi mesaje. Cel puţin unii din voi. Am ajuns la concluzia că, ce e gratuit, e degeaba, aşa că am hotărât să vă întreb: ce ziceţi dacă mă mut pe domeniu propriu, de .ro? Am mai fost întrebată de ce nu fac asta, probabil pentru că m-am obişnuit aici. Am învăţat, însă, în 2011, că lucrurile cu care te obişnuieşti, nu sunt neapărat bune. Aştept încurajările voastre.

Photo: Alex Mazilu

13 thoughts on “Să mă mut?

  1. Pai eu aveam senzatia ca doar noi cei de pe domeniu avem problema asta. Adica, eu pot comenta pe alte domenii sau pe blogspot, dar nu si pe blogurile gazduite de wordpress-ul gratuit.
    Evident ca te incurajez sa treci pe domeniu, dar cu conditia sa-ti gasesti un host bun.
    Unul care iti permite instalarea tuturor pluginurilor dorite!

  2. Pe domeniu propriu ai mai multa libertate si iti poti face o tema exact cum vrei tu😉.
    Eu zic ca se merita!
    Totul e de la chestia asta cu comentariile pe care au bagat’o acum ceva vreme, poate le da vreo eroare, ceva.

  3. Eu am avut o mulţime de probleme cu domeniul pe care l-am avut înainte de a îl lua pe cel de la google. multe comentarii intrau în spam şi nu puteam să instalez multe alte chestii pe el. Cum zicea şi Nice, trebuie să ai host bun. Şi mie mi-a apărut aceeaşi chestie cu adresa de mail dar după ce m-am logat pe wordpress am putut sa comentez.

  4. Da, mută-te pe domeniu propriu. Te costă cam 170 lei domeniul ro (pe viaţă, cel puţin dacă nu se schimbă legea) şi circa 10-15 lei pe lună hostul la blog, eu am un amic care ţine cu 5 lei. Dacă vrei eventual te ajut.

    Nu neapărat pentru faza asta (care e nasoală dar face astfel încât nu-i de ajuns să ştii email-ul cuiva ca să poţi comenta în numele lui) ci pentru restul de avantaje care decurg din blog pe domeniul tău şi nu pe unul de împrumut. Eu cel puţin aşa zic.

  5. @perfuzia Poate gratis pe blogger (sau chiar pe wordpress pe mug.ro sau blogetery.com) odată ce şi-a luat domeniul, dar e mai nasol…

    Domeniul e bine să şi-l ia de la început, nu cum zici tu. Şi dacă vrei să te muţi te trezeşti că de fapt domeniul nu-i pe numele tău şi trebuie să-l plăteşti sau rămâi fără el. Cum e de exemplu la Blogway.

  6. Eu iti sugerez sa te muti, pe .com pe .ro unde te simti tu mai bine. Avand in vedere ca poate te citesc si oamenii din afara tarii ar fi mai indicat pe .com
    Eu le am pe amandoua cumparate si .com si .ro la .ro i-am facut redirectionare catre .com
    asta pentru ca sunt convinsa ca multi tastau questioare.ro si le dadea eroare…acum nu mai e cazul ca ii trimite direct pe blogul meu.🙂

  7. Eu am trecut recent de pe hosting la wordpress.
    E mai social decat cel hostat cu toate plugin-urile.

    Daca e un bug – raporteaza-l si problema se rezolva.

    Daca sincer – imi place mai mult wordpress-ul de aici decat cel gratuit(interconectarea cu FB, google, tweeter si alte servicii e mai buna), dar totusi, cel gazduit iti ofera libertate anume in imaginea ta(template-ul tau)
    🙂

    SFAT: Inainte de a te muta – ai grija sa iti redirectionezi traficul de aici, acolo.😉

    Cheers!

Împarte o felie de grapefruit :)

