Temă nouă- schimbarea vine din interior

Am hotărât să fac o schimbare- mai curată, mai aerisită- mai primăvăratică. Am ales tema Retro-Fitted, de la WordPress din două motive: spaţiul dintre fiecare postare şi încadrarea citatelor într-un chenar albastru- mi s-a părut mai special. Nu sunt foarte încântată de font-ul pentru scris, dar cred că este destul de lizibil, nu? Până acum eram interesată de un antet personalizat- cum ar fi o imagine cu mine, dar am renunţat la idee; am impresia că îi dădea un aer de Facebook, iar eu nu vreau să încurc oalele.

A lot of people get impatient with the pace of change.

James Levine

Any change, even a change for the better, is always accompanied by drawbacks and discomforts.

Arnold Bennett

Sper Ştiu că o să vă placă şi vouă, imediat după ce vă obişnuiţi. Mie îmi place, chiar sunt încântată. E una din puţinele teme pe care m-am decis s-o actualizez, după prima încercare. În rest, eu râmăn la fel, mereu în schimbare. V-am vitaminizat!

9 thoughts on “Temă nouă- schimbarea vine din interior

  1. uff….e prea rece, “unfriendly” cum se zice pe la voi pe la tara… mi se pare ca ai renuntat la tot ce personaliza si diferentia blogul… dar, mergem mai departe – nici timeline FB nu-mi place, dar ma obisnuii – anyway….important e continutul, nu fata…😀

  2. Cred ca din punct de vedere al design-ului avantaja mai mult cealalta tema… si o spun dintr-un punct de vedere… avizat, cred eu.🙂

    Oricum, important e sa iti placa tie. Daca tie iti place, e ok.

  3. Si eu am Retro-Fitted, de cand am vazut-o in dashboard. Sunt in cautarea temei perfecte inca de cand am blogul, si le previzualizez pe toate, pe masura ce apar.
    La aceasta mi-au placut chenarele si, la fel ca si in cazul tau, am fost mai putin entuziasmata de font-uri (imi plac cele mai rotunjite, chiar daca nu atat de mari cum erau ale tale dinainte).🙂 Deocamdata nu vad nici un motiv sa o schimb, este foarte simpatica dar nu neaparat ludica (vreau o oarecare nota de seriozitate pentru blog, dar fara sa fie foarte sobru). Aparent, as putea sa vorbesc despre asta mult si bine…
    Un alt chin a fost si cu imaginea de la antet – si pe asta am gasit-o recent, saptamana trecuta, cu chiu cu vai (trebuia sa fie in ton cu continutul).
    Gata, nu te mai plictisesc! Sa-ti fie de bine, sau sa o folosesti cu placere, nici nu stiu ce se zice.😀

Împarte o felie de grapefruit :)

