Fragment [36]

“You get tired of everything. The question is, what do you tire of least?”

Elizabeth Buchan- The good wife

Obosim din cauza serviciului; ne obosesc oamenii din viaţa noastră; ne obosesc deciziile importante, care continuă să apară, exact când te aştepţi mai puţin. Ne obosesc temerile, regretele. Ne oboseşte incapacitate noastră de a simţi sau de a realiza. Ne oboseşte timpul în care trăim, pentru că e prea rapid, pentru ritmul nostru. Eu nu obosesc niciodată să sper şi, când e cel mai greu, nu obosesc să fiu optimistă. Tu, în ce îţi găseşti energia?

Mai multe citate, găsiţi la categoria Fragment.

4 thoughts on “Fragment [36]

  1. cum ai rezolvat la munci perioada in care ai fost plecata? concediu, om in loc? nu-s indiscret, intreb doar sa vad daca entuziasmul si optimismul acesta a rezonat.

  2. Nici eu nu obosesc sa fiu optimista. Mai am stari asa de tristete , dar imi trec repede. Ma imbarbatez si imi spun ca voi reusi sa trec si peste asta. Nu stiu cum se face , dar de fiecare data cand simt ca nu mai pot , parca mai gasesc o mica sursa de energie si ma adun, reusind sa duc la bun sfarsit ce mi-am propus. Cu alte cuvinte, ma uimesc pe zi ce trece..:P De obicei imi trag optimismul din vestile bune primite de la mama, din rasul ei, din rasul lui si din privirea lui si din muzica. Am cateva melodii care ma fac sa ma simt nemaipomenit si am impresia ca pot cuceri intreaga lume.

  3. Dupa caz…o comedie, un fresh de portocale, o baie luuunga si un pahar de vin…o discutie cu cei dragi, o imbratisare.. In cazul meu, sunt toate, surse de energie.

Împarte o felie de grapefruit :)

