Recomandare film: Hugo

Hugo mi-a plăcut. Ştiu că a trebuit să-l văd fragmentat, aşa că, m-am dus la culcare cu Hugo în gând, ca în copilărie, după ce mi se spunea o poveste interesantă ca apoi, a doua zi, să mă aşez cuminte în faţa ecranului, să ascult povestea mai departe.

Nu ştiu de ce am impresia că toată lumea l-a văzut deja, iar eu apar, după decenii, cu acest post, repetând după alţii, cât de grozav este. Dacă mai există “extratereştri” ca mine, în acest caz, vă asigur că e un must see.

6 thoughts on “Recomandare film: Hugo

  1. Nici eu nu l-am vazut, dar mi-am promis ca trebuie pus pe to see list. Cred ca weekendul asta il bifez.

  2. Si eu sunt “extraterestru”, dar promit sa ma transform cat mai curand in pamantean. Toata lumea lauda filmul asta, deci trebuie sa fie ceva de capul lui.

Împarte o felie de grapefruit :)

