My precious

Sunt în căutare de nişte cărţi, aşa că i-am instruit pe ai mei, să le caute, dacă găsesc anticariate sau magazine charity în drumul lor, prin Londra. Fratele meu şi-a luat rolul în serios- am găsit lista în pantaloni, alţii decât acum 3 săptămâni. Semn că îi pasă. Dimineaţă îmi zice:

– Mai eşti bosumflată că te-ai întors?
– Mhhm, zic.
– Ştii lista aia cu titluri de cărţi?
– Daa, zic eu entuziasmată, ai găsit ceva?
– Nu. Nici nu mai caut.
– Lasă-mă în pace, dar, şi ia de fă-ţi singur ceai, îi spun eu, botoasă foc, punând pacheţelul de ceai la locul lui, în cutie.
– Am găsit numai una.
– Pe care, îl întreb, cu răsărit de soare în priviri, scotând iar pacheţelul de ceai, nesigură, încă, de să i-l pun în cană sau nu. Să vedem, de se merită.
– M-am gândit că, talentată, eşti. Aparat foto, ai. De călătorit, slava Domnului. De citit, îţi place. Ce zici de o carte toate în una?
– Zic că îţi trebuie cafea, nu ceai. Despre ce vorbeşti?
– Despre asta, zice el, şi îmi întinde un Amazon Kindle. Gata, oficial eşti a gadget girl.

Oficial I am a happy girl. My precious. My precious Kindle  brother. Mulţumesc!

6 thoughts on “My precious

  1. «You’ve been to Persia, then?» «Yes, a hundred times. Along with St. Petersburg, Paris, Middle-Earth, distant planets and Shangri-la. And I never had to leave this room. Books are adventure. They contain murder and mayhem and passion. They love anyone who opens them.»

    Cu atât mai mult când ai toate cărțile în una singură😀. Să profiți și să te bucuri de el cât mai mult😀

    «If you take a book with you on a journey,…an odd thing happens: The book begins collecting your memories. And forever after you have only to open that book to be back where you first read it. It will all come into your mind with the very first words: the sights you saw in that place, what it smelled like, the ice cream you ate while you were reading it…yes, books are like flypaper–memories cling to the printed page better than anything else.»

    Acum vei avea cu tine o bibliotecă întreagă, nu o singură carte. Un loc foarte bun de ține toate amintirile plăcute din toate locurile pe care le vizitezi. Să nu uiți să le pui și pe-aici pentru cititori😛

Împarte o felie de grapefruit :)

