Film: Extremely Loud & Incredibly Close

Extremely Loud & Incredibly Close m-a dezamăgit în totalitate; a fost cu mult sub aşteptările mele (în cazul acesta n-am verificat nota de pe IMDB-6.6- una corectă, din punctul meu de vedere). Am avut impresia că filmul se merită văzut la cinematograf, ba chiar în premieră. Nu e un must see. Eu n-aş plăti, ca să-l văd. Luat de pe Torrent, în lipsă de ceva mai bun, la o găleată de popcorn, merge-treacă. Eu nu-l recomand.

One thought on “Film: Extremely Loud & Incredibly Close

Împarte o felie de grapefruit :)

