Film: Midnight in Paris

Votat cu 7.8 pe IMDB- notă prea mare, după părerea mea. Ce mi-a plăcut mie, a fost ideea în sine, dar m-a deranjat rolul lui Inez, partenera lui Gil- cuplu venit în Paris pentru a celebra logodna.

Când atribui unuia dintre parteneri un rol dificil, tinzi să accepţi restul acţiunilor din film. Nu-mi place când se insistă pe anumite amănunte, de parcă eu, spectatorul, nu înţeleg ideea. Nu-mi plac filmele trase de păr.

Deci, cu excepţia scenelor în care cei doi apăreau împreună, mi-a plăcut restul. Eu am votat cu 5,8- nu e un film pe care l-aş recomanda, neapărat, decât în lipsă de ceva mai bun şi, poate, de dragul lui Owen Wilson.


One thought on “Film: Midnight in Paris

Împarte o felie de grapefruit :)

