“Regret, urăsc şi mă doare.”

Ai realizat cât de simplă poate fi viaţa dacă eşti un pic sincer cu tine? Eram tânără şi naivă, când credeam că nu regret nimic. Acum ştiu că mâine o să regret ceea ce fac azi. Facem greşeli pentru că e natural, deşi ideal ar fi să mâncăm numai produse bio.

Credeam că facem greşeli pentru că e mai simplu, dar dacă e să continui asociaţia dintre greşeli şi mâncare, nu e mai simplu să faci o salată decât cartofi prăjiţi? Să înţeleg, deci, că unele greşeli sunt plăcute? Bineînţeles. Ne ung pe suflet, ca untul.

Regret, ce-o să fac? Nu poţi să râzi întruna, că te dor fălcuţele. M-aş întoarce de sute de ori în trecut, ca să schimb, să dreg, dar când mă gândesc la cât e de uşor să greşeşti, mi-e teamă că le-aş strâmba mai tare aşa că, le las aşa, numai puţin strâmbe.

Nu mai cred în oamenii care spun că nu regretă nimic, când, defapt, au exact în minte momentul regretului. Când spui: – Da, regret! parcă nu mai ai nici o amintire urâtă, decât luciditatea aceea, că, o fi lucruri vechi în pod, dar cine mai stă să le cotrobăie?

Dacă doare, doare. Mi-am prins inelarul în uşă, acu’ 2 zile. În primele secunde nu simţi nimic, dar după aceea, când vezi unghia neagră, parcă-parcă îţi aminteşti şi durerea iniţială. La cum doare prima dată, nu mai doare niciodată.

2 thoughts on ““Regret, urăsc şi mă doare.”

  1. Poate daca m-as intoarce in trecut as reusi sa repar anumite greseli, dar mai incolo as face altele, asa cum spui si tu in articolul tau. Important e sa realizezi ca trecutul e trecut si chiar daca doare din cand in cand trebuie sa il lasi in urma. Am regrete, dar nu rezolv nimic daca stau sa ma plang .

Împarte o felie de grapefruit :)

