Am pierdut avionul

E ultima oară când mai zbor cu o campanie de low cost. Ăştia nu au niciun respect pentru pasageri; la ei se aplică vorba aceea “la aşa bani- aşa servicii”, deşi nu mi se pare că sunt chiar gratis zborurile. Nu e nici prima oară când se întâmplă aşa, nu mie, dar ştiu, în general, situaţii în care oamenii se plâng de companiile low cost. Aici intră, desigur, şi vina aeroporturilor.

Am ajuns, nu cu 2 ore, ci cu 3 ore mai devreme. Aveam şi check in-ul făcut online. Aşteaptă, deci, Marie, să se afişeze poarta de îmbarcare. Au afişat numărul porţii la 2.30, iar la 2.45 nu se mai putea îmbarca- când zborul meu era la 3.10, iar la verificarea lucrurilor personale era o coadă cât casa cea mare. N-ai cui să te plângi, pentru că ei, foarte amabil, îţi propun următorul zbor.

Unde ajunge, deci, low costu-ul meu? La dublu? Sincer, dacă nu aveam plătit deja return-ul, nici că mai plecam. Aştept, acum, următorul zbor, împreună cu alţi 12, la fel de ghinionişti ca mine. Oamenii încă urcau în avion când pe noi ne-au trimis să ne luăm bagajele! Cum să nu te enervezi? Cum să nu-ţi promiţi că nu mai zbori cu compania lor de rahat?

P.S. Nu mai zbor cu EasyJet sau cu WizzAir. Dacă ţi s-au întâmplat şi ţie astfel de situaţii, te aştept să ne amărâm aici, împreună, la o felie de grapefruit. Sper să ajung, azi, la Amsterdam. M-am împrietenit deja cu ceilalţi dutch, eu cu accent românesc, ei cu accent olandez, de-o dragoste să îţi exprimi furia. Noi să fim sănătoşi şi când ne-o fi mai rău, aşa să ne fie!

14 thoughts on “Am pierdut avionul

  1. Eu am calatorit si cu Wizzair si cu Blueair. Amandoua experintele au fost de cosmar, ceva mai bine la Wizz, dar nu semnificativ. E drept ca zboruri pierdute nu am avut, dar peripetii de tot felul, plus ca de fiecare data pilotii au fost execrabili, parca ar fi fost fosti taximetristi nu alta🙂
    Sper sa ajungi repede si cu bine la destinatie

  2. Iubitul meu calatoreste de mult timp cu Wizzair;))!Si s-a intamplat k acum in octrombrie sa piarda avionul pentru ca “doamna”ce facea check-inul nu era acolo:!:))ciudat,nu!?

  3. Sper să nu vorbesc într-un ceas rău, dar eu am zburat de multe ori cu Wizz-ul şi n-am avut nicio problema, chiar am fost foarte mulţumită de serviciile şi preţurile lor🙂 S-a întâmplat odată să întârzie avionul 5 ore, cât timp noi eram deja îmbarcaţi, dar asta n-a fost vina lor, ci a zăpezii de 0.5 cm care a speriat toată Anglia :)) Deci, eu numai cuvinte bune am pentru Wizz, pentru că ei sunt ăia care mă duc acasă, în România, de fiecare dată când mi se face dor😀

  4. Se itampla si la case mai mari, nu doar la low cost…cu wizz n-am avut niciodata nicio problema si am zburat de ffff multe ori…exista cu siguranta diferente…de la pasageri pana la piloti…daca vei zbura des iti recomand sa ramai la wizz…raportul calitate pret e unul cel putin corect…

  5. Buna. Este ingrozitor ce ti s-a intamplat! Sunt insotitoare de bord, dar despre asa ceva nu am auzit! In aviatie, mai ales in ultimul timp, din cauza vremii, au fost foarte multe intarzieri sau anulari de curse. Pasagerii nu inteleg cat e de periculos sa decolezi pe o astfel de vreme! Mai sunt si probleme operationale care tin de operatorul aerian! Nu e simplu. Si vorbesc in cunostinta de cauza. Subiectul e mult mai amplu si nu poate fi dezbatut intr-un comentariu. Pe de alta parte, repet, nu am auzit sa se intample ce ai patit tu, iar eu am avut zilele trecute o cursa la care doua pasagere s-au prezentat la check in cu 10 minute inainte decolarii si a trebuit sa intarziem cursa din cauza lor! Deci…se poate!😛 Nu stiu Easy Jet ce politica are, dar la Wizz Air stiu ca e free seating si atunci se mai produc incurcaturi. Nu e normal ca un pasager care si-a luat bilet din timp sa ramana fara loc din cauza unuia care si-a cumparat un bilet in ultimul moment, dar e posibil ca asta sa se fi petrecut in cazul tau… mi se pare aiurea rau de tot!
    In alta ordine de idei, citeam mai sus un comentariu despre aterizari si piloti! Offf! Si asta e o discutie lunga care nu-si are locul aici. E usor sa judeci! Dar si un pilot bun poate ( din cauza cetii, zapezii, forfecarii vantului-care e extrem de periculos la aterizare-ploii) sa aterizeze mai prost. Plus ca ceea ce nu se stie este ca procedura la aterizare este de “trantire” a avionului pe pista- s-o spun pe romaneste, din motive lesne de inteles. La compania la care lucrez eu sunt piloti care zboara de 30 de ani, sunt instructori, examinatori, la fel cum sunt piloti foarte tineri, dar care se pricep foarte bine la ceea ce fac. Este o responsabilitate imensa!
    In fine, sper sa nu mai patesti asa ceva, este aberant, strigator la Cer! Nu stiu ce companie sa-ti recomand pentru ca, din pacate, toate au probleme, nu exista companie perfecta-nici cele de top- la fel cum nu exista nici pasagerii perfecti. Ideea e ca unii fara altii nu putem, asa ca nu ne ramane decat sa ne inghitim nemultumirile si sa mergem mai departe! Sunt convinsa ca vei ajunge cu bine la Amsterdam si acolo vei uita cu siguranta experienta neplacuta prin care ai trecut!
    Nu am lasat nici un comentariu pe blogul tau pana acum, desi am vrut de multe ori in ultimii doi ani, dar uite ca am scris acum pentru tot timpul asta laolalta! :)))

Împarte o felie de grapefruit :)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s