Tu cum ţii furia în frâu?

Eu nu fumez şi nici nu beau exagerat; n-am maşină, în care să mă urc şi să conduc agresiv, câteva mile, până îmi rămân gândurile gaz de eşapament. N-am momente în care arunc sau stric farfurii, mi se pare ridicol şi ştiu, asta n-o să mă facă să mă simt mai bine. Chiar dacă, pe moment, mii de draci se sparg, o dată cu ele.

Alte mii rămân, însă, ca nevoia de fumat, după ce te laşi. Şi numeri zilele, nu-i aşa? Furia e ca un drog, iar pe asta nu poţi s-o substitui cu zâmbet, calm şi alte happy moments. În cazul acesta nu ştiu ce e mai grav- să tot iei doze mici sau să iei o supradoză? Mă simt, uneori, neputincioasă în faţa propriei furii- nu ştiu cum… Nu ştiu!

Şi uite aşa, din toată bunătatea ta, îi dai dracului pe alţii şi, parcă se duc şi dracii de la tine. Desigur, mai găseşti câte unul speriat prin colţ- el de tine, tu de el, dar avem nevoie şi din momente din astea, când trebuie să căscăm ochii şi urechile la ce spune lumea, în timp ce avem muzică în căştile din urechi, şi planuri de vacanţă, în minte.

There has been much tragedy in my life; at least half of it actually happened.

Mark Twain

7 thoughts on “Tu cum ţii furia în frâu?

  1. Eu cand sunt furioasa incerc sa ma calmez, sa tac si sa nu sparg. In timpul procesului de calmare, de obicei, se mai intampla o chestie minora (pe care, il alt context, nu as fi observat-o) care ma aduce la disperare si incept sa plang.

  2. Eu sunt olteanca veritabila si sunt iute la manie. Dar la fel de repede imi trece. Dupa ce am tipat, am spus vrute si nevrute, eventual am mai trantit una-alta.😛

Împarte o felie de grapefruit :)

