Pentru cei îndrăgostiţi- să aveţi o zi frumoasă! Pentru ceilalţi…

Mie mi s-a întâmplat să fiu împreună cu cineva, dar să fiu mizerabilă de Valentine’s Day. Când unii spun că “de ce să avem nevoie, domnule, de o zi, când noi ne iubim tot anu’ împrejur”, la mine era cazul de “speranţa nu moare niciodată” aşa că, eventual, a trebuit s-o omor cu mâinele mele, altfel nu-şi mai dădea duhul, decât peste trupul meu!

Slava Domnului că mai există sărbători din astea americăneşti şi 8 Martie, altfel- sincer- cum ziua mea e iarna, slabe şanse să fi primit flori cu alte ocazii. Aşa că, eu chiar stăteam cu sufletul la gură, ca după aceea să ajungă în călcâie- mai ales în ăla a lui Ahile. Şi uite aşa suspinam eu, în februarie şi martie, singurele ocazii când puteam să primesc flori, oficial.

Ştii ce e amuzant după? Că îţi aduce flori, dar nu mai contează. Da, eu am primit mai multe flori după despărţire, decât am fost împreună. Adică, a putut, dar n-a vrut. Eu sunt sigură că mai există fete ca mine care, măcar de 14 Februarie, aşteaptă un gest. Măcar o dată pe an. Dar unii asta visează- să le oferi dragoste, fără să aştepţi ceva în schimb. Hai…

Eu vreau să vă urez un 14 Februarie fericit, dar numai celor pentru care ziua nu înseamnă mai mult decât oricare altă zi din viaţa lor de cuplu. Dacă eşti singur, nu trebuie să te simţi trist- nu e ziua ta, nu trebuie să ţopăi în faţa tortului, când alţii sunt meniţi să sufle în lumânări. Ţie ţi se rezervă toate celelalte zile când, dacă nu ai, poţi să speri la o mare iubire.

5 thoughts on “Pentru cei îndrăgostiţi- să aveţi o zi frumoasă! Pentru ceilalţi…

  1. Eu cred ca fostii nostri au fost desprinsi din acelasi aluat. Imi place atat de mult sa primesc flori si ma bucur ca o proasta cand le primesc! Dar tot ca o proasta ramaneam cand de ocaziile astea oficiale se incapatana sa-mi dea ceva pe motiv ca ma asteptam. Iar cand nu ma asteptam… well, puteam sa “nu astept” o vesnicie.
    Incerc sa-mi amintesc ce-am facut anul trecut de Vday si nu pot. Cu siguranta nu a fost ceva memorabil sau am sters-o din memorie din cauza ca a fost aiurea…
    Anul acesta nu am de la cine sa astept asa ca nu ma voi dezamagi si voi munci de dimineata si pana pe la 12 noaptea😀

  2. bucuria de a oferi flori pt mine cred ca a disparut odata cu Ea cea care a fost…iar ziua indragostelii este anul asta o zi trista, precum duminica cand vedeam pe strada numai cupluri. iar pentru cei care iubesc, happy valentine’s day sa va fie !

Împarte o felie de grapefruit :)

