Londra te menţine în formă

Sunt epuizată- şi încă n-am văzut tot! Se spune că în Londra nu se văd stelele, din cauza luminilor. M-am convins singură de asta când, în zona Picadilly Circus, am văzut ce înseamnă viaţă de noapte, aglomeraţie, lumini şi… zumzet de oameni. Mulţi oameni. De toate naţiile şi culorile.

Plec ziua şi mă întorc tot ziua, dar a doua zi. În Londra nu trebuie să fugi niciodată după autobuz, la maxim 10 minute ai altul- unele chiar 24/24. Altele doar noaptea, altele doar ziua. Tren (tip intern), metrou sau autobuz. Aici eşti mereu în mişcare, uiţi să mai mănânci, să mai dormi, să te mai plictiseşti.

Am impresia că n-o să reuşesc, în viaţa asta, să văd tot ce e de văzut în Londra. Îmi place forfota şi aglomeraţia de aici, nebunia de oameni, magazinele deschise nonstop, cluburile deschise zilnic şi multitudinea de puncte turistice. Mă bucur că m-am mutat şi nu regret. Nu regret nimic! I love London. Forever.

Mai multe poze :arrow: AICI.

8 thoughts on “Londra te menţine în formă

  1. E fain rau in Picadilly Circus!!! Esti tare norocoasa pentru sansa pe care o ai, locuind in Londra!!! Sa te bucuri din plin de ea!

Împarte o felie de grapefruit :)

