Din două rele- am ales brunetul

Când m-am făcut roşcată, am făcut-o din curiozitate. Mi-a plăcut iniţial, dar să întreţii părul roşcat, este foarte dificil, cel puţin pentru tipul meu de păr. Trebuia să fac şamponări cu nuanţator, cam o dată la 2 săptămâni, pentru că nunţa se duce foarte repede, iar mie nu-mi place să am părul şters.

După cum spuneam pe Facebook, am fost la coafor, iar acolo mi s-a spus că, după două decolorări, să aplic negru, din nou, o să îmi strice structura părului şi, probabil, n-o să mai pot să-l decolorez, din nou. M-am gândit că fac mai rău, dacă îl colorez o dată la două săptămâni, fără ca să fiu mulţumită pe deplin.

Am ales să revin la brunet, nu doar din cauza celor expuse mai sus, ci pentru că, dacă e să fiu sinceră, roşul nu mă caracterizează. Brunetul îmi dă altă stare de spirit, în special încredere de sine. Plus la asta, am observat că şi felul în care ceilalţi te abordează, depinde, în mare, şi de culoarea părului.

Nu mai pun poze cu mine, că brunetă mă ştiţi! Vroiam să laud alt aspect- vopseaua de păr şi calitatea ustensilelor- cum ar fi mănuşile- prin care nu pătrunde vopseaua şi, care, nu se rup, aşa cum mi se întâmpla în România. Puse frumos în pliculeţ, mi-a amintit de serviciile din hoteluri, plus un tub de balsam pentru 6 utilizări. În cutiile din România găseai un pliculeţ, pentru o singură aplicare. Sâc!

19 thoughts on “Din două rele- am ales brunetul

  1. Păcat de părul tău frumos. Îl strici rău cu atâta vopsea…. Măcar mai fă-i niște măști naturale (gălbenuș de ou cu ulei de măsline, de exemplu) măcar la 2 săptămâni…

    • Crede-mă, roşcatul mi-a slăbit foarte mult structura părului, îl mânca cum mănâncă rugina fierul. Mi-am cumpărat nişte produse bune, pe bază de uleiuri calde şi, slava Domnului, am un fir destul de puternic, sunt mândră de părul meu. Acum o să colorez doar vârfurile, nu mai fac greşeala să aplic pe toată lungimea părului.

  2. Eu sunt bruneta. Am fost vopsita si blonda si satena, acum am revenit la o nuanta mai inchisa, apropiata de cea naturala. Abordarea oamenilor nu s-a schimbat. Nu simt nicio diferenta(nici din exterior si nici in interior), ba mai mult, imi regret parul meu frumos blond. Nu sunt de acord ca increderea in noi provine (si) din culoarea parului. Cel putin la mine nu functioneaza.

  3. Oooff! Parul meu rosu pe care il iubesc si pe care il pastrez asa de greu! Nicio vopsea nu sta mai mult de 2 saptamani- naturala, nenaturala, cea mai chimica, cea mai scumpa…niciuna! Desi e superba mereu in alea 2 saptamani va trebui sa aleg in curand intre par lung si lucios si o matura rosie decolorata… asta dupa doar 3 vopsiri roscate in 4 luni si nuantator printre ele si sampon ce ajuta si spalat cu apa rece pe cap! Cred ca daca s-ar inventa o vopsea rosie rezistenta ar fi mult mai multe roscate!

  4. Va manca unghiile sa va tot vopsiti; chinuiti parul, iar mai pe la 40 de ani o sa va chinuie el pe voi, de n-o sa mai stiti cum sa scapati! Amu o luati ca pe o distractie fireasca, nu va dati seama cat de riscant este, sa va tot introduceti chimicale in voi, inclusiv pe calea asta…

Împarte o felie de grapefruit :)

